Eindelijk weer een baan! Ben er zo blij mee dat ik het ff moet uitgillen! Ik ben aangenomen als nachtcassiere bij de BP. Ik zit nu een jaar thuis en heb me werkelijk suf gesolliciteerd dat ik echt blij ben met alles! Ik ga 3 nachten van 8 uur werken en het zal vast wel wennen en ff zwaar zijn. Maar heb er zin in, en heb toch echt een baan nodig! Kids gaan 3 ochtenden naar het kdv zodat ik dan kan slapen! En nooit gezeur dat je vrij moet hebben omdat je kind ziek is, want dan ben ik thuis!
Ohh begin pas 3 okt. Dus ik ga nog ff genieten van het vrij zijn. Alleen is het nu niet meer met zorgen in mn hoofd of ik wel aan de bak kom!
wat fijn zeg! en heb je al bedacht hoe je je nachtjes volmaakt? lijkt me best lang duren 8 uur achter een balie, heb je daar wel een pc?
Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je genoeg hebt aan een ochtend slaap. Ik werk ook wel eens nachtdiensten en ben dan echt voor 16.30-17.00 geen mens
ooh gefeliciteerd ik werkte tot april dit jaar ook volgens een nachtrooster 3 nachten van 22:30 tot 7:00 bracht dan mn oudste zoon naar school en de jongste naar de psz of buurvrouw en sliep dan van ong 9;00 tot 12:00 en om 17:30 weer mn bedje in tot 21:15 pittig maar na n poosje wen je er aan hoor geniet nog even van je regelmatige leventje
Ik ga werken van 10 tot 6. Ik zet het brood klaar voor de kinderen. Ik ga naar bed en vervolgens haalt vriendlief ze er uit en geef ze eten. Ik kan dus om half 7 al in bed liggen Ohh snachts is er genoeg te doen hoor. Ik moet namelijk de hele bakkerij opstarten snachts, dus broodjes maken, gehakt ballen bakken etc.
Gefeliciteerd meid! Lijkt me leuk werk, en ideaal met de kinderen. Maar wel pittig inderdaad die nachten. Komt vast helemaal goed! Je hebt het in ieder geval allemaal goed geregeld!