Als de organisatie gebruik gaat maken van de uitlooptredes, is het dan zo dat je automatisch van 1 naar 2 gaat een jaar later (periodiekmaand) of krijg je een trede toegekend en moet je weer onderhandelen over naar trede 2 gaan? Gaat om cao jeugdzorg, zie foto. Ben benieuwd wat jullie denken.
Ik krijg de foto niet scherp, maar normaal is het zo dat je elk jaar een trede er bij krijgt. Totdat je in de hoogste trede zit en dan blijft het dat salaris, totdat je misschien doorgroeit naar een hogere functie en je dus van schaal veranderd.
Hoi, Ik zie het , gek want de foto is scherp maar als je het opent niet. Ik zit aan het einde van de schaal en mag nu gebruik gaan maken van de uitlooptredes. Ik vraag me alleen af of die 2 dan ook doorlopen als de normale tredesn of dat je weer moet onderhandelen om van 1 naar 2 te komen
Volgens mij zijn die er extra bijgekomen door cao onderhandelingen en dus krijg jij die er gewoon bij. In de zorg is opnieuw onderhandelen, wanneer je in dezelfde functie etc blijft vrijwel onmogelijk, dus ik ga er vanuit dat deze uitlooptredes er niet zijn voor mensen die daar over onderhandelen.