wij hebben een tuin en inmiddels bestaat het uit een terrasje in de schaduw en een in de zon en een stukje gras ertussen. voor de kinderen wouden we eigenlijk een trampoline, maar iets houd mij tegen! ik vind ze spuuuuuug lelijk! en de randen verkleuren redelijk snel. dus ik ben opzoek naar tuin ideeen voor zowel ouder als kind. kinderen zijn 5 en 3 jaar oud en onze tuin zit vol met vogeltjes wie heeft er leuke tips?
een ander speeltoestel, zoals een huisje met een glijbaan, van hout bijv. een bak of stuk tuin als moestuintje, waar je kindjes en jullie samen voor zorgen, erg leuk om je eigen groente/fruit te kweken. Een groot krijtbord maken voor aan de schutting waar je kinderen op kunnen tekenen. misschien nog een zandbak, maar weet niet tot hoe oud ze dat echt leuk vinden. een insectenhotel maken met je kinderen en ergens neerzetten. kunnen ze kennis maken met alle insecten. tja of gewoon die trampoline....misschien zijn er ook iets kleinere of andere modellen die minder snel verkleuren die je meer aanspreken.
Of je graaft de trampoline in de grond. https://www.google.nl/search?q=trampoline+ingegraven&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=8CZKVd3wB4SYsgH5s4GICg&ved=0CDcQsAQ&biw=1280&bih=660&dpr=1
ingraven zat ik ook aan te denken, maar onder de trampoline zullen zich overal beestjes verzamelen die er niet meer uit kunnen zoals kikkers, egeltjes enzo. en het beste is om ze ietsje van de grond af te plaatsen vanwege de lucht die er onder weg moet kunnen zodra je springt
Ik vind dit een heel leuk idee! Project Denneler: Art + Outdoors = Artdoorsy Moestuintje (vierkante meter bak) is ook een goede! Moet je er zelf ook wel wat mee hebben natuurlijk (met moestuinieren), anders werkt het niet Pinterest is ook wel echt mijn walhalla als ik leuke/nieuwe/originele ideeën zoek voor wat dan ook
Dit is gaaf dit wil ik ook ! Misschien morgen eens bij de bouwmarkt kijken.. ik lees dat MDO niet zo goedkoop is helaas . Maar toch ff kijken.. .en dan naar de Action voor schoolbord verf
wij hebben hier ook een trampoline. tja niet t mooiste wat je in je tuin heb staan maar de kids vinden t geweldig en daar doe ik t voor. wat betreft de rand, valt mee. al hebben we m pas een jaartje maar ziet er als nieuw uit. voor de winter hebben we een beschermhoes die erop kan. eigenlijk is het een beschermhoes voor op een zwembad van dezelfde doorsnede. hebben m afgelope winter niet gebruikt, waren het vergeten dat we de hoes hadden verder zijn wij nu de tuin aan het aanpakken. denk dat we wel 40x van plan zijn veranderd tegels liggen er nu in en heb toch besloten om nóg een gedeelte te betegelen waar de trampoline komt te staan. eerste instantie wilden we gewoon kaal onder trampoline maar vind ik toch niet mooi en geeft bende als t heeft geregend. dus 'nog even' 90 tegels zien te scoren ervoor en aankleding van de tuin... ja ik lees hier ff mee want het is nu erg kaal hier