Nu wij een kindje hebben, ga ik helemaal terug in de tijd! Heerlijk weer voorlezen! Wat waren jullie favoriete boeken als kind? ik was weg van: -alleen op de wereld - de fantastische meneer Vos - Chico Chaco en Choco - Alle boeken van Floortje Bellefleur, de olijke tweeling, hotel Rozenbottel, Maaike en Kwispel... ga zo maar door. ik had een enorme kast vol boeken
Zeker met stip op nummer 1: Alleen op de wereld! Vind ik nog steeds prachtig haha. Verder ook de Olijke Tweeling, de Dolle tweeling, Saskia en Jeroen, Wolf en de boeken van Madelief.
Pinkeltje en ik blijf ze lezen, heb op de zolder een doos vol staan, zal hem weer eens tevoorschijn toveren Donald Duck deed het onder de strips goed en nog als ik ff geen diepzinnig boek wil lezen komen de pocket's tevoorschijn!
Ik herinner me niet echt meer de kinderkinderboeken wat ik leuk vond was mathilda, dolfje weerwolfje en later de kippenvel series en carry slee.
boeken van Floortje Bellefleur Pinkeltje Kippenvel (griezelbus was dat geloof ik) En ik was lid van de Tina
Ik heb in groep 7 mijn boekbespreking gedaan over "De geheime olifant van Jimmy Cooper." Dat boek is me echt al die tijd bijgebleven!
Het wereldje van Beer Ligthart (Jaap ter Haar geloof ik) De Dik Trom serie De Olijke Tweeling en meer van die kostschool-boekjes Anne van het groen huis
Ik had een hele serie van "de vijf detectives", superspannend Om "alleen op de wereld" heb ik zó vaak moeten huilen En "Mathilda" vond ik heel gaaf Ik las vroeger alles al. Ik heb op m'n twaalfde zelfs "gejaagd door de wind" gelezen, maar op pagina 700 ongeveer heb ik het opgegeven. Te saaaaai
De olijke tweeling, De Kameleon boeken, Pinkeltje, Pietje Puk. Ik heb al mijn kinderboeken bewaard, voor als ik zelf nog eens kinderen zou hebben. Nu maar hopen dat mijn kinderen deze boeken nog kunnen waarderen en dat ze niet te ver van de huidige leefwereld vandaan staan. En ach... anders zijn er zat leuke hedendaagse kinderboeken te koop!
kippenvel boekjes en ik las verder het liefst van carrie slee. blauwe plekken van anke de vries is de enige die ik nog bij naam kan noemen, vond het een prachtig maar triest boek
Bor en de zwerfberen! Lees m nu regelmatig voor. Verder de dolle tweeling, de drieling (ofzo iets?), Pitty en de babysittersclub.