Ranja! Daar zit ook geen 'troep' in, en is volgens mij in 4 verschillende smaken te krijgen. Zit in een glazen fles.
Ik hou ook erg van siropen, maar dan wel waterig, want ik gruwel van te veel zoetigheid als ik iets drink. Van Karvan Cevitam vind ik de cactus limoen siroop lekker. En ik hou soms ook ineens heel erg van vlierbloesem siroop. Jumbo heeft een goede huismerk siroop, niet goedkoop, maar het zeker waard! Daarnaast drink ik graag "Sisi no bubbles Mango" Dat is echt smerig zoet. Het is eigenlijk een drankje wat je als een frisdrank drinkt, maar ik gebruik het dus als een soort van siroop. Echt een aanrader om gewone drank aan te lengen met water om voor jezelf een lekkere frisse drank te maken! Ik doe meestal verhoudingen van 1/3 Sisi en 2/3 water
Ik vind de grenadinesiroop van de aldi lekker. Eerst dronken we ook altijd carvan cevitam maar die van de aldi is echt beter. (En de roosvicee van de aldi is ook lekkerder!)
Ik heb altijd de grenadine siroop van de jumbo. Is prima. Soms wissel in het af met cassis of aardbei. Ik hou niet zo van de "gele" siropen.
Teisseire heeft lekkere siropen, als student dronk ik vaak de munt smaak in de zomer....heerlijk! 😋
Wij drinken perfekt/g'woon huismerk van boni/plus/emté, meestal reine claude of framboos. Het wordt hier trouwens 1/12 gemengd i.p.v. 1/7 wat op de verpakking staat. Anders vinden wij het veel te zoet, er staat altijd een kan in de koelkast.
We hebben laatst deze cadeau gekregen: Hooghoudt Limonade siropen | Familie Distilleerderij Hooghoudt Echt superlekker, ik was ook een beetje klaar met de karvan... Geloof dat-ie bij de jumbo te koop is, maar dat moet je anders maar even Googlen!