hoi dames ben ik weer met een vraag het zit zo , wij kennen een koppel (cefebazen van ons stamcafe) en die hebben een zoontje van 4 maand ik krijg al de kleertjes van hun die te klein zijn voor hun zoontje , heb der ondertusse al 4 dozen van staan helemaal top ! maar nu zij hebben een maxi cosi cabriofix , en het is die maxi cosi die ik nodig heb om op mijn buggy te zetten als ik beval , daartegen gebruiken zij de maxi cosi niet meer . vinden jullie het onbeschoft als ik zou vragen of ze hem dan aan mij willen verkopen ? ze gaan zoiezo niet voor nog een kindje . dat is 100 procent zeker . wat vinden jullie gewoon vragen of niet ?
Meis ik zou zeggen vragen staat vrij.... Als je zeker weet dat zij hem niet meer gebruiken en dat het ook zeker is dat hun hem niet meer gaan gebruiken... Je kan anders ook vragen of je hem zou mogen lenen.. Liefs Djonna
nee ik vind dat niet onbeschoft. je vraagt toch netjes of je het van ze mag overkopen. niks mis mee hoor vind ik
Is de maxi cosi nu niet meer in gebruik? Lastig.. Ligt er denk ik aan hoeveel je ervoor wil geven of het "onbeschoft" overkomt Je hebt 4 dozen babykleertjes gratis gekregen wat echt heel lief is, en ben bang als je bijv vraagt of je de maxi cosi voor bijv 25 euro mag overkopen het onbeschoft overkomt, maar als je bijv een reëel bedrag noemt ( vergelijkbaar met marktplaats) het helemaal niet onbeschoft overkomt
nee dat vind ik niet onbeschoft hoor. Alleen... waarom gebruik je hem op de buggy? Heb je geen reiswieg? Vind ik altijd zo vaag om een maxi cosi puur als reiswieg te gebruiken. Is ook helemaal niet goed, plat liggen is veel beter. En je gebruikt hem niet in de auto? Dan hoef je ook niet bang te zijn dat er misschien een ongeluk mee is gebeurd natuurlijk. Op marktplaats staan er ook een heeeeeeele berg hoor. Voor 25/30 euro kan je er vast wel een kopen...
Ik vind het niet onbeschoft. Als je nou zou vragen of je hem mocht hebben, zou ik je onbeschoft vinden. Maar je wilt er geld voor geven dus dan kan je dat makkelijk vragen.
als je gewoon netjes vraagt wat ze er voor willen hebben zou ik dat niet onbeschoft vinden, maar hebben ze die niet nog voor hun zoontje nodig als jouw baby al geboren is??? Mijn dochter heeft 16 maanden in de maxi cosi gezeten
je kan best vragen of je hem zou mogen overkopen. als je toch hun kleding krijgt lijkt me dit geen rare vraag
nee ze gebruiken de maxi cosi nu ook al amper meer , en hadden vorige keer al gezegd dat ze hem niet lang meer gaan gebruiken
Vragen staat vrij zou ik zeggen. Nee ik vind het niet onbeschoft! Je bent trouwens alweer lekker een eindje op weg he voor de 2e! Leuk hoor, die voorbereidingen!
ja zit over de helft he haha ben nu stilletjes aan bezig met de voorbereidingen qua kaartjes , suikerboontjes , spulletjes enzo