Heb medelijden met die dokter , LOL. Hier zijn momenteel de kruidnootjes niet aan te slepen. Tegen de tijd dat Sinterklaas komt, kunnen wij geen kruidnootjes meer zien vrees ik, hahaha.
Spareribs of kippevleugeltjes soms. Vaak nootjes, knakworstjes in bladerdeeg, bord komkommer,.olijfjes, cherrytomaat, boterhamworst met augurk, warme feta en stokbrood. Mini pannenkoekjes met honing. Zin in vanavond.las net monchou met ham, zo even naar de appie voor monchou. Lekker gesnipperd uitje erdoorheen mmmmm
Olijven, gevulde pepertjes, kaasblokjes, komkommers, wraps met zalm, roomkaas en rucola, chocoladereep met pralinevulling.. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, en soms hebben we op zaterdag avond gewoon niks.. Ligt aan wat we gegeten hebben
hmm ja dit topic is niet goed.. nu heb ik ook zwaar de neiging naar de winkel te rennen haha.. Wat ook erg lekker is ; komkommer met kruidenkaas en n stukje zongedroogde tomaat erbij en dan aan een prikkertje.. Oja en prikkertjes vinden wij ook erg lekker , we hebben dan onder andere erop: cervelaat/ananas/kaas/hamworstje/augurk/zoetzuur uitje/druif... jammie.. alleen veel werk altijd haha dus tegenwoordig doen we alles in bakjes en dan zelf aan t stokje rijgen ipv alles van te voor maken
Kennen jullie heksenkaas, of is dat iets wat wij hier alleen in Twente hebben? -Klein laagje heksenkaas (of knoflooksaus of tzatziki) in een bakje, daarin doe je reepjes paprika of komkommer. -Knoflookstokbroodje met evt beetje tapenade of pesto -Kippenvleugeltjes zelf kruiden en grillen -Goed stuk oude kaas met beetje mosterd ernaast en lekker stukje worst erbij. Nu wil ik ook naar de winkel.... Ennuh....hoe zit dat met dat verwijderde topic?
Ik ben sinds kort helemaal verslaafd aan de cheese onion popcorn van Chio. Er ligt alweer een zak te wachten voor vanavond ....
Heksenkaas hebben ze ook in Assen bij De Zuivelhoeve. Heerlijk inderdaad! Hier kun je ze kopen met een zak van die harde stokbroodachtige stokjes die je erin kunt dippen. Mjammie!
- Nachos - Stokbrood met olijfolie, zeezout en peper - tapaszoutjes dippen in tapenade - rode wijn niet vergeten met de donkere dagen voor de deur Overdag snoep ik zoet en 's avonds houd ik meer van hartige snacks.
ik moest even denken maar ik weet het weer Gisteren ook weer een gesloten, zonde! Was een leuk onderwerp
Stokbrood kruidenboter en of tapenade Kippies uit de oven Mini loempia Sate Naturel chips en koude chocomelk erbij Geitenkaas met ham en honing Stokbrood aioli Zelfmade sushi Kibbeling ( van tevoren op de markt halen) Kaasplankje M&m's doen het nog steeds goed