Deee uuuuuh wattuh?..... *Edit: haha google is my best friend Hmm is ook lekker ja tis alleen simpeler dan de naam zou vermoeden
Wij doen eigenlijk nooit iets lekkers op tafel, maar dor dit topuc hebben we gister wraps met creme fraishe en kipfilet en ijsbergsla Wraps met tomatenchutney en parmaham en ijsbergsla Worstjes Komkommer met van die cocktail dip uit zakje Dat was smullen!
Ik doe dan meestal feta,olijfjes,tomaatjes, gevulde pepertjes, kaas, toastjes met kruidenkaas, worst, gevulde eieren, komkommer etc haha
Gisteren eens iets nieuws geprobeerd. Wrapjes met gebakken kip in kruidenkaas, sla met komkommer en tomaat. Alles in 1 bak door elkaar gehusseld en daar wrapjes mee gemaakt. Kan ook als avond eten trouwens maar had tekort aan kipfilet dus als snack gedaan
Wraps met houmous, gegrilde paprika, rucola en olijven. Heerlijk! Wraps met kruidenroomkaas en zalm, klassieker, maar zo lekker. Verder, verse guacamole met nachochips en kaas uit de oven. Heel caloriearm , Doritos sweet chili, dropjes, jellybeans, M&M's, maar niet allemaal tegelijk. Ook erg lekker: stokbrood aan de bovenkant insnijden, tig tenen knoflook persen, dat in een kommetje doen met olijfolie, mengsel in het stokbrood scheppen en dan even in de oven. Brilliance Edit: dadels met roomkaas, gedroogde vijgen en ander fruit, gezouten macadamianoten (goddelijk!) of volkoren cracottes met roomboter en bloemenhoning. Er is weinig wat ik niet lust, maar Buggles met die tubes kaas, daar gruw ik van. Mijn broertje kan dat de hele dag wel eten
Dat was het ook. Kruidenkaas droop eruit gewoon. Volgende keer wrap ala Turkse pizzaway. Ipv kruidenkaas knoflooksaus en sambal.
Het is zo ontzettend lekker! Je moet daarna alleen geen belangrijke plannen hebben met iemand die niet van datzelfde stokbrood heeft gegeten...