Heb ook gewoon thee gedronken tijdens zwangerschap ! Lust geen koffie maar koffie en thee mag je gewoon drinken! 8 koppen per dag..
... Ik reageer natuurlijk weer veel later maar de thee van pickwick... Granaatappel framboos van fruit welness is echt heeeeeerlijk!! (vind ik natuurlijk hihi) Ik mag alleen nog maar cafeïne vrije producten ivm eerdere cafeïne vergiftiging en nu is deze dus ook nog is ideaal voor mij en voor Boontje
Ik drink alleen rooibosthee op dit moment. Rooibosthee is er in heel veel verschillende smaakjes! Ik vind zelf pink pepper van AH lekker en elfjesthee (is een losse thee) van de theewinkel!
ik drink echt gewoon thee en koffie, 2 koppen per dag, en dat mag gewoon. vorige zwangerschap moest ik zelfs 1 a 2 koppen koffie meer per dag drinken (als ik lustte) ivm mn bloeddruk. jeetje zeg, je bent zwanger, niet ziek
hm loesje, dit gaat ook niet om ziek zijn maar dat coffeine bewezen een slechte invloed heeft op de baby. daarom geef je kinderen ook geen coffeine omdat het de groei kan storen..
Helemaal mee eens. Ik drink gewoon mijn kopjes thee. Koffie lust ik niet, dus daar verder geen uitspraken over.
Groene thee mag toch gewoon?? Anyway ik drink fruit wellness en rooibosthee, er zijn een boel kruidentheeën dus kies er 1 uit zou ik zeggen. Misschien een tipje: op de site van Pickwick staat erbij vermeld of het caffeïnevrije thee is. Kan je alvast het assortiment bekijken.
Als het je gaat om cafeïne: er zijn zwarte en groene theeën zonder, kwestie van goed op de verpakkingen kijken. Als het er niet op staat, zou ik er van uit gaan dat het er wel in zit. Het is verstandig om te matigen met cafeïne, maar hoeveel je er nu van mag weet ik niet (ik dacht 2 koppen koffie, en hoeveel thee dat is weet ik niet). En verder moet je bij de andere theeën oppassen met zoethout, dat is een bloeddrukverhogend middel. Ik dronk dat heerlijk als ik me heel ellendig voelde (had een extreem lage bloeddruk, en dit hielp iets). Of er nog andere kruiden zijn die schadelijk kunnen zijn, weet ik niet.
Ik ben echt verslaafd aan thee dus moet nu echt minderen. Drink nu 4-5 koppen per dag, kan geen kwaad toch?
Ik drink ook zoveel thee hoor, maar dan wel voornamelijk theïne vrije thee omdat je dat onbeperkt kunt drinken. "gewone" thee beperkt ik tot 1 à 2 glazen per dag, maar dat alleen als ik ergens ben waar ze geen theïne vrije thee hebben.