Sorry, zie dit topic nu pas weer Recept, eh.. heb hem vab smulweb geloof ik. Niet opgeslagen, stom! Maar het was vrij simpel. Kokosmakronen verkruimelen Slagroom kloppen (niet teveel suiker erdoor want het gerecht is mierzoet door de kokosmakronen) Banaan in plakjes Custardpudding maken Alles in laagjes in de trifle mikken
Nou meiden ik ben er dus uit. -Gevulde warme perziken -Nagerecht met warme rode vruchten en een krokante korst van oa Cornflakes -Tiramisu -Trifle. En dan doe ik er nog wat ijs en slagroom bij.
1 van de recepten die ik ga maken voor het kerstdiner met de schoonfamilie. Gevulde warme perziken. Benodigdheden: -4 rijpe perziken(Kan ook uit blik oid) -30 gram amandelen -16 amaretti koekjes -80gram bruine basterdsuiker -50gram boter -50ml sinaasappelsap -50ml amaretto - De perziken halveren, pit eruit halen en de opening iets verder uithollen. - hak de amandelen fijn - vergruis de amarettikoekjes en voeg deze toe aan de amandelen - smelt de boter - voeg de boter en de suiker toe aan het mengels van amandelen en koekjes. - Leg de perziken met de holte naar boven in een magnetronschaal. - Schep in elke perzik wat van het mengsel. - Giet de sinaasappelsap en de amaretto bij de perzikken in de schaal. - Zet de schaal 10min in de magnetron op vol vermogen. - Nog 2min laten rusten en dan serveren met een bolletje ijs en wat van het sinaasappel/amaretto mengsel eroverheen. JUMMMMMM
zodra ik het heb zet ik het hier neer! (best gek dat ik het nog niet van haar heb, maar zij kan het zo geweldig goed en ze houdt zooooo van koken voor anderen (jaja, Italian Mama), dat ik 't in mijn leven maar 1 x zelf heb hoeven maken...) Ik heb trek!