Ik heb gister een nieuwe witte Batavus Diva gekocht, maar moet er nog kinderzitjes bij uitzoeken. Ben benieuwd naar die van jullie dus bij deze een ;show je fiets met kinderzitjes topic
Ik ben er dan ook zeer tevreden over! Ikzelf vind de 5-punts veiligheidsgordel erg fijn. Ze zitten goed vast en krijgen deze zelf onmogelijk los! De zijkanten geven net even dat extraatje qua bescherming. Voor mij geen ander meer.
Ohh, mooie fiets de Batavus Diva!! Ik heb een sparta amazone en bobike zitjes. Ik zal straks een foto maken!!
De Sparta amazone 4 life met yepp mini voorop. Voor dese fiets gekozen omdat hij terug te bouwen is naar normale fiets. aangezien ik nogal wat km maak op jaar basis wouw ik niet zo'n typische mams fiets, maar een degelijke sportieve fiets met voldoende versnellingen. En dat heb ik allemaal gevonden in deze! Over een paar jaar bouw ik hem terug en is het weer een normale fiets zonder brede banden etc.
Ik heb een witte mambo deluxe met grijze Yepp zitjes. De oudste heb ik tegewoordig voor op de stang met een zadeltje. De jongste zit nu achter in het zitje. Ik heb een grijze yepp mini (voorstoeltje) dus over. Dus mocht iemand nog interesse hebben
Ik heb een blauwe batavus diva, met voorop een bobike mini zitje, maar ben er totaal niet tevreden over! Voel me niet geheel veilig als zoontje voorop de fiets zit omdat ik de bobike niet enorm veilig vind overkomen (heb hem gekregen). Ik ga dus op zoek naar een yepp mini. Grijs of zwart.
Ik heb geen echte moederfiets. Maar mijn fiets heeft wel een breed stuur, lange bagagedrager en dubbele standaard. Voorop heb ik ook een drager met leuke mand er op. Achter heb ik een Yepp zitje, voorop nog niks. Bij de oudste 2 heb ik voorop een bobike zitje gehad, maar ga straks ook voor een Yepp. Heel fijn materiaal, een prettig stoeltje.
Hier een kreidler elektrische fiets met een bobike fietszitje voorop 😊 Vind een yepp echt veeeeel mooier maar hij was echt te duur 😢
Oeh mag ik jullie een vraag stellen.... Ik heb mijn beiden dochters weleens achterop zitten 5 en 2 jaar...nu heb ik een bobine stoeltje (van 5 jaar oud ofzo) en die doetzeer bij de oudste aan haar knieeen) zit niet comfi meer....is er een stoeltje die wel voor beiden zou passen?