lekkere vegetarische gerechten

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    In het kader van "vlees eten is gemeen" willen we (vooral ik,mijn man vind het maar niets) zeker 2 a 3 keer per week vegetarisch gaan eten.
    vis en ei wel trouwens.
    nou heb ik al wat lopen zoeken op google maar kan eigenlijk niet zoveel lekkere recepten vinden. Hebben jullie misschien wat recepten voor mij?
    Alvast bedankt voor het meedenken/delen:)

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Aardappelpure, worteltjes en vis:D

3. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dit is echt mijn lievelingseten: Super de Boer - Recept Ik eet het altijd met naanbrood ipv chapati's.

En deze stoofpot vond zelfs mijn hardnekkig carnivore man ook goed te doen (hopelijk is het zo leesbaar, plaatje is beetje klein geworden).

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Uh, vlees eten is gemeen en vis eten is het ook. Maargoed, elk beetje is een stapje de goede richting in :).

Over lekkere recepten, ik kook elke dag heerlijk vegetarisch! Pasta, rijst, aardappelschotel met groenten, gegrilde groente met gebakken aardappels, wraps, groenteaardappelomelet... gewoon gaan proberen, en als je echt gehakt wil gebruiken, koop je de vega gehakt. De mogelijkheden zijn eindeloos :).

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nou die vleesvervangers lijken me echt heel vies,maar misschien moet ik het gewoon eens proberen.

Deel Deze Pagina