Lekkere voedingsstoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door missgroovy, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Op zich heb ik de babykamer in mn hoofd bijna af. T bedje en de commode komen in juni. Nu ben ik aant denken om op t kamertje een stoel te zetten.

Ik ben namelijk van plan om Borstvoeding te geven (mocht dit gaan lukken uiteraard) en dan lijkt me lekker om gewoon snachts als de kleine honger heeft of overdag als t beneden wat drukker is, lekker met haar op haar kamertje te zitten.
    Rustig, klein lampje en niemand die last heeft. Papa kan doorslapen en ik ben ook niet helemaal wakker :-D
    Ook mocht de bv niet lukken is het voor de fles natuurlijk ook heerlijk

Maar wat is nou de ideale stoel. Moet ik dan denken aan een leunstoel, schommelstoel, hoge leuningen, lage, extra kussens, groot klein.

Hebben jullie tips voor een lekkere stoel en evt ook waar jullie die gekocht hebben?

alvast bedankt

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik had een stoel die ik dacht heel lekker zou zijn, maar ik heb altijd op mijn bed gevoed ;)

De stoel moet in ieder geval niet te laag zijn want je moet makkelijk met een baby in je armen weer op kunnen staan. Verder zouik niet te hoge leuningen nemen. Ik denk dat een schommelstoel wel heel fijn zal zijn, eventueel met een lekkere kussen erin, kan je later ook lekker met je kindje in zitten schommelen als die eens door ziekte of zo bij je wil zijn ;)

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb een fauteuil met niet al te hoge leuningen voor je armen want daar moet je op steunen. Ik heb fauteuil gratis opgehaald via marktplaats. Het zit heerlijk, nu nog wachten dat de kleine komt :D

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    Een stoel met een hogere rug, waarin je vrij rechtop zit. Armleuningen niet te hoog, waar je eventueel nog een kussen op kunt leggen, zodat je arm lekker zacht ligt.
    Stoel zelf ook iets hoger omdat je anders niet makkelijk kan gaan zitten en weer opstaan.
    Schommelstoel lijkt mij helemaal niks.

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    beetje brede stoel..
    In het begin zal je baby namelijk makkelijk in je armen liggen..maar na een paar maanden hangen de beentjes al naast je lichaam..ze groeien als kool namelijk.
    het kindje moet dus niet opgevouwen aan de borst liggen :p

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb een stoel met hele hoge leuningen maar ik zet op de grond een krukje zodat ik ik daar mn benen opzet, dan heb ik een klein kussentje op schoot liggen waar z´n hoofdje ligt. Zo hoef ik hem verder niet te ondersteunen met mn arm (7 kilo weegt flink door als je een kwartier zo zit) 1 arm om mn borst te sturen en 1 arm om zn hoofdje te sturen en voltanken maar. Voor mij gaat dat perfect. ip kan ik in elke stoel wel voeden hoor... gewoon ff uitproberen wat lekker zit.

7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ik heb een relaxstoel van marktplaats gescoord, zoéén waarbij je dus de (hoge) leuning achter naar achteren kan zetten en waarbij er een voetensteun omhoog kan. Er zitten ook twee lekkere armleuningen op zodat ik daar goed op kan rusten..... ;)

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

tnx dames, dus iig hoge rug, niet hoge leuningen en waar je recht in zit, beetje breed hihi

Heb ik tenminste wat richtlijnen. Schommelstoel lijkt me wel gezellig uitzien maar soms ook weer onhandig dus die moet ik ff gaan testen.

Heb nog een paar maanden om te zoeken

Deel Deze Pagina