ik heb dat ook niet en ken veel met digitenne die dat ook niet hebben, ben bang dat dat aan je tv ligt.
Dan kan je er toch nog gewoon mee terug gaan? Lijkt mij in ieder geval. Maar was 't al vanaf 't begin dan, of sinds vandaag?
wij hebben ook digitenne en wij hebben een breedbeeld tv maar sommige programma´s worden in een kleiner beeld uitgezonden dus dat vult niet het hele beeld zeg maar, heel irritant, toen we nog gewoon kabel hadden was dat niet zo. dus hier 4 zwarte strepen aan alle zijkanten.
vaag hoor, streep is weg! gelukkig in iedder geval, want was de oude van een vriend van me, dus geen garantie meer.. hopelijk blijft hij weg
kan ook aan je tv instellingen liggen. er zal waarschijlijk een zoom knop ergens staan die je dan moet gebruiken.
Ik heb pasgeleden als ik mn digitenne en tv uit had en weer aandeed dat ik twee zwarte strepen had. Maar als ik dan op 2 keer op txt knopje drukte ( om aan en uit te zetten natuurlijk ) dan was mn beeld weer volledig uitgevuld. Nu nergens meer last van en doet hij het normaal
Volgens mij kun je dit dan aanpassen. Via Menu - systeeminstellingen - A/V instellingen - en dan schermverhouding aanpassen, of je beeldformaat op volledig zetten. Met Exit kun je er dan weer uit. In het begin deed ie dat bij ons ook, maar niet bij alle programma's. Dus dan pasten we het aan. Nu al een tijd geen last mee van gehad.