Jah Chantal Jansen vind ik ook een mooie vrouw Ze lijkt me ook nog eens erg aardig en lekker spontaan!!
Het zal aan mij liggen maar die Karasistans of zoiets vind ik nu niet echt bijzonder. 😱Niet lelijk maar ook niet bloedmooi. Meer gewoon knap.
Tja het zijn klassiek mooie vrouwen hoor die jullie noemen... En heel erg hetero ook. Persoonlijk zie ik liever ruige rock vrouwen, zoals Skin van Skunk Anansie en Elle Bandita, Amanda Palmer.... Maar ik zie ook liever ruige rock-mannen dan van die gladde jongens. Ieder zijn smaak
Ik weet niet wat het met sexuele voorkeur te maken heeft, maar die Elle Bandita vind ik echt oerlelijk! Soort mannelijke variant van Tommy Lee of Ozzy Osbourne. Skin daarentegen is gewoon een mooie vrouw.
@beatissimam in hun "jonge jaren" vind ik ook niks mis aan Ozzy en Tommy Als je het over "lekkere vrouwen" hebt denk ik gewoon niet aan prinsesjes in jurken en veel glimmend haar... Dat heeft misschien wel een link met hun sexuele voorkeur ja
En voor mij niet te vergeten: Cristina Branco. Vooral als ze haar scheur open trekt: Bekijk bijlage 417768