Wie heeft nog een idee voor een lekkere vulling voor bladerdeeghapjes. Ik zoek eigenlijk wat anders dan de standaard appel, saucijzen of knakworsthapjes. Mag zoet of hartig zijn, is bedoeld als hapjes op een verjaardag.
Brie met walnoot en dan een dipje van honing Zalm met boursin Tonijn en ui Ham kaas Pizza saus Ragout Salami kaas boursin Kaas bacon ui en dan oprollen plakjes snijden en plat bakken Jam Chocola Uhm Ff denken
jaaa naar zulke ideeen ben ik dus op zoek...helemaal goed. Ham/kaas is goed zeg...dat ik daar zelf niet opkwam
Pesto, feta en oregano Tonijn, oregano, kappertje Pesto, strooikaas, oregano Chorizo en feta Mozzarella, tomaat, pesto bassilicum En idd chocolade!!! Die maak ik soms ook voor een lekker uitgebreid ontbijt!
Zelf mini saucijzenbroodjes maken. Pindakippie maken en erin stoppen. Ik zou zelf gaan voor lekker gekruid gehakt met een stukje kaas erbij wat dan lekker smelt.
In dat topic pas van ellouisa (zo heet ze op facebook in ieder geval) Die had een blog en facebook met recepten daar staat een recept voor kip met sate in bladerdeeg. Pas gemaakt en echt heerlijk!!
Ja zeker alles goed, was wel heel verhaal maar ben blij dat het weer achter de rug is. Haha ja ik miste je hier al! En dank je wel
eet je dag ervoor nasi en wat er over is in de bladerdeeg.hou je van pittig beetje sambal erbij doen jammie.satesaus erbij serveren..
Wat ook heel lekker is....Hollandse garnalen en beetje Italiaanse groente zakje van de AH en miehoen en fijngesneden koriander plus evt kruiden toevoegen! Das zoooo lekker mmmm beetje pittig maken..heerlijk
Britse pasteitjes. Kun je vinden bij de recepten op de AH-site. Met knolselderij, wortel, engelse sauce. Erg lekker!