Ik heb een Gaastra jas. Wind, waterdicht en ook nog eens heerlijk warm. Ik weet niet of Gaastra fashion nog bestaat want ging tijdje geleden heel slecht met Gaastra.. volgens mij verkopen sommige webshops ze nu met flink wat korting dus dan vallen ze wel binnen het budget.
Ik heb deze in tussenjas en eenzelfde soort als winterjas, maar dan uiteraard heerlijk gevoerd waar nakentano om bekend staat
Hahaha nee man heeft absoluut niet dezelfde! Moet er niet aan denken (al loopt wel het hele gezin in een softshell momenteel... ) Het is een heerlijke lange donkerblauwe parka. Aangezien ik alles met de fiets of lopend doe ideaal.
Ik heb een nobis jas. Waterdicht winddicht en super warm. Ik ben echt een koukleum en in deze jas overleef ik de winter. Vorig jaar een donkergroene gekocht en denk dat ik dit jaar een zwarte erbij koop.
Ik zie 2 parka's. Een gewatteerde en een met teddy voering. Maar die gewatteerde is wat duurder (69.99). Welke zou warmer zijn? Je zou zeggen die met teddy maar voor 49,99 euro heb ik niet veel vertrouwen in dat hij echt goed warm is? Ik had er een van Bench, superwarm en helemaal afgedragen na een paar jaar. Maar geen winterjassen meer kunnen vinden van Bench helaas...
Ik heb die van 50 euro en voor mij warm genoeg. Anders bestel je ze beide en kijk je welke beter is voor je?
Voor mij wel, moet wel zeggen dat ik het niet snel koud heb. Hij is niet superdik. Ik heb een nieuwe maat dus kan nog moeilijk zeggen of hij op maat valt, ik denk van wel.
Dat was mijn idee ook, maar ik heb een lange (halverwege bovenbeen) getailleerde donkerblauwe jas en ik ben verzot op het ding. Heerlijk warm, waterdicht en ziet er nog netjes uit ook. Ik fiets elke dag een uur heen en een uur terug en ben zo blij ermee!
Ik heb toevallig gisteren met de Glamourday een nieuwe besteld. Eentje van Ragwear. Of die echt zo warm is kan ik van de week pas laten weten.
Ik heb er nu 1 van naketano besteld en er ligt er 1 van kuhjo maar die vind ik te wijd en gaat terug. Ik heb er 1 van superdry, zou nu voor het 4e jaar meegaan en die is idd super lekker warm en nog steeds mooi. Maar ik wil graag een iets langere. Net onder mijn bil. Dochter heeft Gaastra, als ze hem nog past tenminste een idd.. wat is die fijn! Thnx voor alle reacties!
De Naketano is te klein.. en aangezien het merk niet meer gemaakt wordt verwacht ik m niet meer te vinden! Wat balen! Mijn zoektocht gaat door!
Ik heb inmiddels dezelfde van ebay in dld afgehaald.. tjonge! Ben zo op zoek geweest Lief van je in ieder geval!
Heel jammer inderdaad dat ze gestopt zijn. Een nadeel mijn man heeft er een vorig jaar gekocht en die is mega verkleurd! Heel jammer want de dikte van de jas is super.