Wij kunnen vouwgordijnen overnemen van onze buren. Zij gaan verhuizen. We hebben er best wel belang bij. Is exact op de juiste maat dus kan zo overgehangen. Maar nu... wat mag zoiets kosten? Ik heb er geen idee van. Ze zijn van het merk Luxaflex en zijn gevoerd Geen goedkope rommel dus.. Maar het is niet nieuw, het hangt al een paar jaar. Maar wat is een redelijke prijs? Het gaat om 5 meter gordijn aan de achterpui en 1 losse van 1.20 breed. Hebben jullie een idee?
Lastig, hangt ook beetje vanaf wat zij betaald hebben en hoe lang het hangt maar luxaflex is idd wel prijzig. Ik zou er denk ik 300-400 voor over hebben? maar ook afhankelijk natuurlijk wat jij kunt en wilt betalen. Als de nieuwprijs 2000 is enhet iets is wat je heel mooi vindt, kun je natuurlijk altijd omhoog gaan. Tenzij je denkt dan koop ik zelf iets nieuws helemaal mijn smaak maar van een wat goedkoper merk. Wij hebben trouwens van Veneta en zijn daar heel tevreden over maar dat is wel weer een andere prijsklasse, ook alleen online dus dat scheelt ook in de portemonnee. Wij hadden ook zoiets, konden een grote paxkast overnemen van de vorige bewoners maar die wilden echt de hoofdprijs terwijl de kast al 7 jr oud was (wel in goede staat) maar toen hebben wij besloten dan toch liever een nieuwe te kopen als het dan toch een klap geld kostte. Maar iedereen heeft daarin een andere afweging.