Lekkere winterlaarzen/snowboots

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Had 2 paar besteld. De echte laarzen (waterdicht en met wol) en een paar nette laarsjes van hetzelfde merk.

Die winterlaarzen lopen echt heerlijk!!! Die hou ik dus ook! De nette laarsjes zijn erg leuk, maar zitten wat strak en lopen minder lekker. Die ga ik dus helaas terug sturen.

Bailey07 vindt dit leuk.
  2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Fijn! Ze lopen echt heerlijk ja, ben er nog steeds heel erg blij mee. Hoop dat het voor jou ook je favorietjes worden. :)

liefkleintje vindt dit leuk.
  3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Maar draag jij ze ook gewoon dagelijks? Ik vind ze leuk, maar twijfel of ik dan niet teveel ma flodder ben, hahaha!
    Ze lopen namelijk wel zo lekker (voor zover ik dat nu kan zeggen) dat ik er in zou kunnen wonen. Hahaha.. ..

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja alleen bij bol.com zijn ze met zo duur, en kan je achteraf betalen, en geen verzendkosten, wat ibood wel heeft.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bol.com zijn ze net zo duur, geen verzendkosten en achteraf betalen.

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ja! Haha

liefkleintje vindt dit leuk.
  7. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

#47 BliksemSter, 27 jan 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2019
    Hopelijk vind je gewoon fijne laarzen, waar dan ook vandaan

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb uiteindelijk een paar laarzen van Horka laten komen via bol.com. Nou echt, ze zaten voor geen meter, waren te groot en één laars was zo duidelijk gebruikt (waarschijnlijk een pasmodel) dat ik ze heb teruggestuurd. Dat is het fijne van bol, dat kan in de meeste gevallen kosteloos, al was dit ook een externe verkoper hoor.

Ik heb nu mijn zinnen gezet op een paar Birckenstock snowboots. Dan weet ik zeker dat er een goed voetbed in zit. Alleen zijn ze 265 euro! Ik had laatst een kortingscode van Aboutyou van 50%. Helaas heb ik die alleen benut voor een nieuwe jas (waar ik ook héél blij mee ben). Dus mocht iemand er nog eentje overhebben (50% code), ik houd me aanbevolen!

Deel Deze Pagina