Hier verder geen winkels waar zoontje wat krijgt. Maar een tijdje terug moest hij naar de wc en toen is hij naar de hema geweest. Toen kreeg hij daar een snoepje, mijn man was mee. Dus wanneer we nu de stad ingaan moet hij altijd plassen bij de hema:x Behoorlijk vervelend
mijn zoontje krijgt in de AH bij de bakker een bolletje aangeboden wel word er eerst aan mij gevraagd of hij dat mag en bij de servicebalie rozijntjes en bij de etos ( soms ) een snoepje
Hihi nou dat was vroeger ook al en wat is daar inderdaad helemaal mis mee? Ik snap vaak echt niet waar ouders zich zo enorm druk om kunnen maken. Als je dit al vreselijk vindt dan staat je nog heel wat te wachten als je kinderen straks lekker gaan puberen pff
Ik vind het niet zo erg als mijn dochter iets krijgt. In de meeste winkels waar ik kom krijgt ze sowieso niks. Wat ik wel vervelend vind, is dat ze bij de AH schuim banaantjes hebben. Echter ze zijn niet erg consequent met uitdelen. Dat leid nog wel eens tot tranen.
Hier krijgt hij eigenlijk bijna nooit wat. Zeker niet bij winkels als AH of Etos, nog nooit gezien hier dat kinderen wat krijgen. Op donderdag is hij vaak bij oma en dan gaan ze naar de markt, naar mijn weten krijgt hij dan wel het 1 en ander te snoepen, eierkoek/speculaasje bij de bakker en vaak ook nog een doosje rozijntjes volgens mij. Dat vind ik voor die 2-3 keer in de maand prima. Zelf ga ik bijna nooit naar de markt, dus hij krijgt eigenlijk nergens iets toegestopt. Maar ik ben wel zo dat ik het eigenlijk altijd aanneem, maar als ik vind dat hij het op dat moment niet op mag eten, stop ik het gewoon in m'n tas en krijgt hij het op een ander moment.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Boodschappen vinden kinderen echt niet altijd leuk. Mijn kinderen vinden het helemaal geweldig als ze dan wat krijgen en kijken er dan de volgende keer ook meer naar uit.
Dit inderdaad, zoontje heeft echt een hekel aan boodschappen doen, maar helaas moet hij meestal toch gewoon mee. Hier krijgt hij dus eigenlijk nooit wat aangeboden in de winkel, maar ik geef hem dus zelf wat als we in de winkel zijn. Meestal is dit gewoon een boterham, daar neemt hij nu nog genoegen mee. Soms ook een krentebol of eierkoek.
Zoonte is juist zo blij en vraagt dan heel schattig, waarom heb ik dat gekregen van die meneer of mevrouw? Vinden ze mij lief? En dan heel blij erachteraan dat hij echt geluk heeft. Vandaag nog stapten we de trein uit en kreeg hij van een conducteur die buiten stond zomaar een vel stickers van de ns. Hij was er super blij mee.
Mee eens, sowieso dat panische gedoe over eten wat ik tegenwoordig lees. Straks allemaal kinderen met eetstoornissen.. Hebben we geen kinderen met obesitas meer maar met anorexia
Wij komen maar weinig in winkels waar dochter wat aangeboden krijgt. Maar als dat wel zo is, mag ze het hebben. In de supermarkt ligt nog wel eens fruit/tomaat/stukje koek, dat krijgt ze soms ook.
Plakje worst bij de slager nemen we aan. Broodje bij de bakker ook wel. Maar spekjes of andere snoep niet. Vind ik onnodig en zl lijkt het niet erg te vinden.
Albert Heijn meestal een plakje vleeswaren maar dat ligt er helemaal aan wie er staat. Bakker Bart ooit een Nijntje broodje of krentenbolletje. En een andere supermarkt een biscuitje maar stel dat we daar rond 16.30u zijn of anders vlak voor het eten dan zeg ik nee.
Van de week bij de AH een krentenbol. Vond ik erg leuk. Het wad mijn dochter haar eerste krentenbol en ze haas thuis net gegeten dus ze at er maar een paar happen van.
Die kant gaan we inderdaad op hoor. Tegenwoordig bestaat er bijna geen normaal eetgedrag meer. Anorexia gaat even "populair" worden als obesitas. Mensen met obesitas zien vaak niet hoeveel ze eten, mensen met anorexia zien meestal wel hoe weinig ze eten, ze weten dit van zichzelf. Maar omdat het overdreven gezonde en het overdreven anti suikers blabla zo in opkomst is gaan mensen met anorexia denken dat ze normaal en gezond eten. Er zijn moeders die 3 stukken fruit teveel vinden vanwege de suiker. Nou tja, dan ben je toch helemaal k**k**k
Hier krijgen ze bij de bakker een koekje ( en dat mag zoonlief nu eindelijk na 3 jaar allergieën, dus mag hij die ook aannemen, ook als we voor het ontbijt al komen haha! ) bij de slager een plakje worst en de rest van de winkels niets. Zoonlief was laatst opzoek naar zijn fiets, toen riep hij ineens "Ik weet het weer, die staat bij de worst kamer!" ( De slager dus )
Hier krijgen ze bij de AH bij de kassa een kaakje. Dat mag ook van mij. Verder kom ik niet vaak in winkels waar iets wordt uitgedeeld, maar ik ben er niet moeilijk in. Die ballonnen vind ik trouwens wel heel irritant, haha.
Ik kom echt nooit in winkels waar ze wat krijgt, en anders zou ik dat geen probleem vinden. Vind al dat panische gedoe tegenwoordig een beetje overdreven. (Betekend niet dat ik niet oplet en dat ik haar volstop met ongezonde zooi)
Winkels zouden een geheimcode moeten gebruiken om te vragen of je kindje iets lekkers mag. Maar dochter hoort alles! Of ze vragen het aan haar. Mijn dochter is ook niet gek en weet precies in welke winkel ze iets krijgt. Soms echt van die zoete rolletjes met van die druivensuiker snoepjes. Het enige wat ik echt weiger is het stukje worst bij de kipkraam op de markt. Met die vieze salmonella handen geven ze dan een plakje worst.... brrrrr
Ik vind het geen enkel probleem! Leuk toch, zo'n traktatie. Dat blije bekkie van mijn kind is ook wat waard. Ik Let op andere momenten wel weer wat extra op. Of niet.. En mijn dochter is inmiddels tien en hartstikke gezond.