hoi allemaal sorry ben een tijdje niet meer geweest want ik had problemen met mijn internet verbinding en we ik alweer 4 miskramen gehad en emotioneel ging het niet zo best maar nu gaat het weeer en dan kan ik wle lekker mee praten op de site gr helen
Welkom terug! Hoop dat je wens snel uitkomt op nog een wondertje! *we wonen trouwens in dezelfde stad *
Jeetje al 4 miskramen. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed gaat. Succes meid!
hey welkom weer! balen van die miskramen ik hoop voor je dat het snel weer raak is en dat het dan goed gaat!
Heej jaimy... Welkom terug... ook een lelystadter... (ben het ook nog steeds hoor hihi, 21 jaar gewoond) 4 Miskramen...pff dat is niet mis! Heb je jezelf en je man al laten testen, waardoor die miskramen komen? KuZz wendy
hoi wendy nou dat is het hele probleem de gynacoloog wil mij niet testen aleen mijn chromosoom is geprikt en dat kan een half jaar duren maar maadnag moet ik naar mijn huisarts en dan ga ik een second opinion vragen want dan gaan we even kijken wat een ander gynacoloog hiervan zegt gr helen
@jaimy.... lekkere gyn heb je dan! Zit je bij het zzz? Ik vind dat echt een verschrikkelijk zh! Een second opinion zou ik ook laten doen! Succes KuZzz