mijn kat demi is vanmidag bevalen van 4 schatjes ben zo blij we dacht dat het er drie waren want er waren 3 te zien op een echo en we lieten haar met rust en later gingen we ff kijken en er waren er 4
wat geweldig. van harte gefeliciteerd! geniet lekker van die kleine kittens doe je ze allemaal weg of hou je ook eentje zelf? groetjes susanne
baterijen waren op ben ze aan het op laden dan komen de foto s als het aan mij licht hou ik ze maar mijn vriend is en niet zo mee eens er gaan er 2 naar min moeder dus zijn ze nog een beetje van mij die andere zou ik wel willen houden maar ik heb er al 4
Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik erg verstrooid het onderwerp van je berichtje las, je berichtje opende en meteen naar je leeftijd keek. (Moet de thee nog opdwijlen die door het verschieten tegen de muur beland is) (Écht nog niet wakker blijkbaar )
hihi ik dacht als eerste :TJEMIG das wel ERRUG jong.....maar las iets te snel leuk zeg!gefeliciteerd met die snoezige pluizenbolletjes!
Whahaha toen ik de titel las dacht ik van huh? Maar nu snap ik hem en feliciteer ik je van harte meid! dikke kus, Randy
hahahaha heb hier precies het zelfde mee gemaakt het is al 14.37 maar blijkbaar nog niet helemaal wakker