Dat is niet waar hoor ze zijn helemaal niet kleiner geworden. Ik vind van de Mac de 1955 erg lekker en van de BK een wopper met kaas.
wel he! was me ook al opgevallen. Ben dus niet gek Maar voor mij ook de Big mac. Ik vind het eten van de Burger king niet lekker. Heb daar dsu gee nfavoriet.
hmmm ik vind er wel meer lekker *schaam* 1955. mc chicken,mc rib en toen was er eens de mac australia die was ook lekker. BK vind ik ronduit smerig. meerdere keren geprobeerd maar vind het echt vies. daar kom ik dus niet weer. ennuh bedankt he? nu heb ik zin in de mac. een half uur met de auto hier vandaan en geen auto bij huis
ik werk bij de mac. maar vind nu de Mcwrap toch wel het lekkerste hoor! en de bigtasty, die is vanaf 3 april weer te krijgen
Bigtasty was geloof ik weg vanwege een amdere burger die tijdelijk kwam. Hier de big mac all time favourit. BK kom ik nooit dus geen idee.
wij hebben hier alleen een mcdonalds. zonder enige twijfel was de CBO de lekkerste burger, maar die is er niet meer nu bestel ik dus een mc chicken of een big mac.
Ik heb 2 favorieten; De Filet O'fish en de McChicken ^^ BK vind ik niet te eten, en zit hier ook niet in de buurt.
waarom zie ik nergens de chili cheese van de burger king staan? echt die moeten jullie eens proberen, t liefst die uit duitsland! die is zooooooooo lekker... aaa en ik zit hier mn zielige boterham op te kanen op t werk...
Big Mac of Mac kroket bij de Mac Big king xxl bij de BK hmmmmm nu zin in een lekkere burger! Helaas een broodje roomkaas hier op het werk haha