Kerstdiner school

Discussie in 'De lounge' gestart door mama079, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Donderdag hebben mijn kinderen kerstdiner op school. Iedereen neemt wat mee. Mijn jongste zal suikerbrood meenemen en mijn oudste huzarensalade. Ik heb zelf een kerstborrel op mijn werk dus mijn moeder brengt de kinderen s avonds naar school. Nu het volgende: mijn moeder redt het niet de salade op een serveerschaal te scheppen en het brood te snijden. Ik zal dit zelf doen en wel op woensdag aan het einde van de dag, dus een dag van te voren. Blijft het dan wel hoed? Het is kant-en-klare huzarensalade

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Met een folietje er over en in de koelkast? Lijkt me wel

Alleen t brood wordt misschien taai?

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Het brood lijkt mij de dag erna veel te taai. De huzarensalade zal wel goed blijven.

4. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

kan de juf het brood niet snijden dat zal anders wel taai zijn, de salade met een folietje erover heen gebeurd niet zoveel mee.

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Bij de albert heijn (en bij andere supermarkten vast ook) kan je voorgesneden stokbrood kopen. Is dat misschien een idee?
    Je kan dat ook van te voren bestellen. En dat je moeder het dan eind vd middag ophaalt.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Brood snijden, in een zak/bak in de diepvries en de ochtend van het kerstdiner uit de diepvries halen. Dan blijft het in elk geval veel verser.

Hier haal ik vandaag al kerststol en suikerbrood. En doe ik dus ook gelijk in de diepvries. En haal ik tegen Eerste Kerstdag er weer uit (zaterdagmiddag of avond).

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Je kunt suikerbrood prima voorsnijden en daarna goed afgedekt wegzetten. Kwalitatief goed suikerbrood blijft zeker wel 2 dagen zacht.

8. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina