m&m...ik zweer erbij! Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren! En durf nooit een ander te nemen eigenlijk, bang dat ik dan spijt krijg dat ik toch niet voor de m&m ben gegaan, haha!
Dat exact De cornetto bosvruchten was ook wel erg lekker. Toen ik manlief vroeg wat zijn favoriete smaak was (hij probeert veel meer uit dan ik) zat ie me aan te kijken alsof hij moest kiezen tussen 2 hele belangrijke dingen
Cornetto bosvruchten die ze meestal zomers hebben. En de M&M natuurlijk. Maar ik ben er over het algemeen nietzo weg van, dus ik eet het bijna nooit.
Die met bosvruchten was echt helemaal geweldig! Ik wil ook heel graag de McFlurry appeltaart proberen, en voor de rest.. Meestal neem ik een gewone met niets erdoor. Ik hou juist helemaal niet zo van dat crunchen. :>
Idd, daar baal ik ook nog steeds van. Had echt een verslaving aan mc flurrys toen. Samen met een vriendin aten we er zo 2 achter elkaar...
Zo, heb ik opeens zin in een Mcflurry zeg! Ik vind met rolo het lekkerst, liefst met extra veel caramelsaus
Kan haast niet kiezen vind ze allemaal lekker. Solero, Crunch, Rolo, Kit-Kat, Lion, Stroopwafel, Speculaas.... Maar als ik echt moet kiezen dan toch maar de Crunch!!!!
De laatste keer dat ik een heb gehad was de Mc Flurry Rolo, geen idee of die nog bestaat maar mmlekker was tie wel...