Zeker een zwarte dag ben een voorstander dat ie terug moet komen zodat we weer lekker kunnen genieten van de Cappucino
desserts | McDonald's Deze varianten mogen wel naar NL komen.. al heb ik mijn twijfels bij de bubble gum, die ziet er vrij chemisch uit. Maar die dubble choc en de strawberry crumble... Zag op google dat er ook een McFlurry bounty is geweest.. waarom heb ik die gemist? Of was dat België?
Crunch,rolo.....heerlijk...Stroopwafel ging ook wel.In frankrijk heb ik me klem gegeten aan de daim variant...En in spanje gad je ook met smarties die was ook erg lekker,dat waren hele smarties en niet van de stukgemalen net als die m&m. In antwerpen heb ik ook een flurry gezien met van die paarse druppels erin,geen idee wat t was en t was te druk om ervoor in de rij te staan.... Ikben bang dat mn vriend zo de auto in moet naar de mcdrive...en mag ie ook gelijk n milkshake appel/peer meenemen....(De kleine begint al enthousiast te trappelen....)
Vanmiddag nog n appel peer shake gehaald, omdat Faith riep bij t zien van de hrote gele m Mama kippetje happen? nee meis vandaag niet....... Mama? Faith shake? Ach ze vind m zo lekker haha....