ROLOOOOOO jammer dat hij eruit is! had gister stroopwafel, ook lekker zeg! kitkat gaat ook nog wel, hapt ook lekker weg maar mars viel me tegen, nou lust ik ook geen echte mars dus ja dan zit ik al beetje vies naar die flurry te kijken! rolo moet terug!!!
Ik wil de McFlurry Crunch terug! Dat blijf ik toch echt de lekkerste vinden. Hoe kunnen we regelen dat die terug komt?? Ik hou helemaal niet van caramel en dat zit nu in de meeste smaken. Zelfs in de Kitkat zat caramel in de McFlurry, terwijl ik nog nooit een Kitkat gegeten heb met caramel. Zo jammer!
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker maar als ik er 1 zou moeten kiezen zou ik voor de stroopwafel gaan Krijg er nu wel zin in... Zal ik er nog even langs lopen? De mac zit hier 2 straten verderop. Als ik uit het raam kijk, zie ik die grote gele M!
peoeh das knap dat je dan toch 40 kg bent afgevallen (super knap van je!) en dan met die grote gele m op de loer , ben allang blij dat hij niet bij mij om de hoek zit, anders kwam het niet goed hahaha