Wie heeft er een babboe big?

Discussie in 'De lounge' gestart door 078mama, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Dames, even een vraagje. Ik vind die babboe big zo'n leuk ding om te zien! En nu de zomer er weer aankomt zit ik eraan te denken zo'n n te kopen maar ik ben benieuwd naar ervaringen. Dus....wat zijn jullie bevindingen?

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Super!!!! Ik heb er 1.. Krijg je geen spijt van!

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Nog niet veel gebruikt maar ben er superblij al mee... laat het mooie weer maar komen! lekker fietsen met de 2ling en een ouder zusje, de ander zit dan op school ;)

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoor ook van veel moeders dat hij wel heel erg zwaar fietst: vanwege de drie wielen...

Wij hebben een tweewieler en die fietst heerlijk!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Die gazelle Cabby (oid) vind ik ook super maar die is ten eerste een heel stuk duurder en ten tweede vind ik de Babboe gewoon erg leuk eruit zien hihi. En ik hoorde inderdaad ook dat het zwaar is! Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

6. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Maar is het bij een tweewieler met 2 kinderen in de bak, niet veel moeilijker om je staande te houden als je bijv. voor een stoplicht staat te wachten?
    Ik zou met een bakfiets sowieso geen kilometerslange tochten maken, maar voor een tochtje naar school of naar de stad lijkt mij de driewieler makkelijker.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Precies! Dit was ook mijn idee. Ik ga erop fietsen als vermaak en niet om even 100 km te rijden. Zou ik trouwens niet eens op een racefiets doen hoor hahaha.

8. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb de Big in bestelling, krijg hem maandag de 26e:D:D
    Ik heb met beide een proefrit gemaakt en met die 2 wieler viel ik zooo vaak...bijna ;)... nee vond ik niet stabiel.
    Met de drie wieler kun je niet eens vallen, je hebt de neiging om je in evenwicht te houden, maar dat is niet nodig omdat hij zelf gewoon stil kan staan:D

Ik heb de uitvoering met woezel en pip:D kan niet wachtennnn

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Leuk! Die vind ik ook zo schattig. Iemand nog een tip voor een goede site om deze of een andere te bestellen?

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wij overwegen de Babboe city :) Heb gehoord dat deze wendbaarder is en lichter fietst dan de Big, maar ik vind zo'n echte driewieler stiekem wel leuker :D Dus ik lees even mee!!

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Tot 31 maart loopt er een actie van de fietsersbond bij de site van babboe zelf! Kan echt enorm schelen in prijs :$

12. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik had een babboe. geweldig ding! fietste helemaal niet zwaar, vond het fijner fietsen dan gewone fiets met 2 kids erbij op, deed er ook de wekelijkse boodschappen mee, bankjes opklappen, kon heel wat in. maar kids zijn er nu te groot voor en fietsen zelf, dus heb hem verkocht. hij is naar duitsland gegaan.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik wil er ook graag 1 maar wat een prijzen :( ben al mp in de gaten aan het houden..

14. 078mama

078mama Niet meer actief

zat ik ook naar te kijken maar vraag me af wat een normale prijs is...

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Babboe bakfiets dit zijn nieuwe.. op mp is net wat een gek der voor geeft.. en mensen willen ook vaak te veel ervoor hebben want het is tenslotte een bakfiets en die zijn gewillig dus kunnen we er wel veel voor vragen

16. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik zie net op de site van babboe dat je 'm ook elektrisch kunt maken. Dus met trapondersteuning! Dat lijkt me ideaal!

17. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik heb sinds kort de babboe city(2wieler dus)
    Ik heb de elektrische versie genomen,heerlijk altijd windje mee...

Vind het fijne fietsen!
    Nog even wachten tot onze jongste ook meekan, dan wordt het echt leuk.

18. dagdromertje

14 sep 2007
    63
    0
    0
    ik heb sinds 2 jaar de elektrische babboe, Fietst heerlijk !
    ik had de reiswieg schuin op de bankjes staan grote zus paste dan ook nog op het bakje.
    Als onze oudste nu een speelafspraakje heeft kan dan kindje ook nog mee in de bak.
    kortom ik heb er nog geen spijt van gehad.

19. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ik heb hem zelf ook geprobeerd maar vond hem echt te zwaar fietsen.
    Ik heb zelf eentje van bakfiets.nl met 2 wielen en het is veel lichter fietsen.

En omvallen nog nooit gebeurd, zou niet weten waarom je zou moeten vallen. Het is net als een moederfiets hoor en daar ben ik ook nooit mee omgevallen.

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik heb de City en vind hem super! Rune kon al meteen mee omdat we een Babymee erbij hadden. Die lag er heerlijk in te soezen. Nu heeft hij een peuterstoel EN tentje dus zit lekker uit de wind en regen. Hij vindt het echt fantastisch!

Ideale fiets en trapt gewoon licht hoor. Voor de city heb je echt geen elektrische uitvoering nodig maar dat is mijn mening natuurlijk.
    Succes met je keuze!

Deel Deze Pagina