Hotmail account verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaloe26, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Er is iets mis met mijn hotmail account waardoor ik iedereen in mijn adressenlijst de hele tijd spam stuur.
    Nu heb ik een nieuw account aangemaakt. Weet iemand hoe ik mijn oude account kan verwijderen zodat ik niet meer iedereen loop te spammen?

Thanx

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik weet niet hoe je je account kan verwijderen, maar je kan alvast beginnen om je adresboek leeg te gooien... dan is het spammen mogelijk ook gelijk over...

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Virusscan er overheen gooien! Dat is een virus namelijk.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zo'n virusscan helpt helemaal niks hoor. Wat de ts schrijft dat had mijn man ook, allerlei vreemde mails die niet van hem kwamen. Zelfs chineestalig. Niks hielp. Echt niet. En ook mensen uit zijn contactpersonenlijst kregen vervelende spam via mijn man doorgestuurd wat mijn man zelf niet stuurde.

Wij hebben toen ook zijn hotmail verwijderd en een nieuw account aangemaakt.

Ik zal ff zoeken hoe je het ook alweer verwijderd.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik weet het, helemaal onderaan je hotmail staat: "accountservices". Klik die aan. Als het goed is zie je dan je emailadres staan en moet je opnieuw even je wachtwoord invoeren.

Dan krijg je een lijst met verschillende mogelijkheden. Klik onderaan 'account sluiten' aan en volg vanaf daar de rest van de instructies. Zo doe je dat.

6. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb ook te maken gehad met die spam.
    Mij is toen geadviseerd om het wachtwoord te veranderen, tot nu toe gaat het goed.

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik had daar ook moeite mee om mn hotmail account te verwijderen, uit eindelijk wel gelukt. Maar binnenkort ga ik mijn huidige account ook verwijderen , ivm met het starten van een nieuw begin.

Deel Deze Pagina