Er is iets mis met mijn hotmail account waardoor ik iedereen in mijn adressenlijst de hele tijd spam stuur. Nu heb ik een nieuw account aangemaakt. Weet iemand hoe ik mijn oude account kan verwijderen zodat ik niet meer iedereen loop te spammen? Thanx
ik weet niet hoe je je account kan verwijderen, maar je kan alvast beginnen om je adresboek leeg te gooien... dan is het spammen mogelijk ook gelijk over...
Zo'n virusscan helpt helemaal niks hoor. Wat de ts schrijft dat had mijn man ook, allerlei vreemde mails die niet van hem kwamen. Zelfs chineestalig. Niks hielp. Echt niet. En ook mensen uit zijn contactpersonenlijst kregen vervelende spam via mijn man doorgestuurd wat mijn man zelf niet stuurde. Wij hebben toen ook zijn hotmail verwijderd en een nieuw account aangemaakt. Ik zal ff zoeken hoe je het ook alweer verwijderd.
Ik weet het, helemaal onderaan je hotmail staat: "accountservices". Klik die aan. Als het goed is zie je dan je emailadres staan en moet je opnieuw even je wachtwoord invoeren. Dan krijg je een lijst met verschillende mogelijkheden. Klik onderaan 'account sluiten' aan en volg vanaf daar de rest van de instructies. Zo doe je dat.
Ik heb ook te maken gehad met die spam. Mij is toen geadviseerd om het wachtwoord te veranderen, tot nu toe gaat het goed.
Ik had daar ook moeite mee om mn hotmail account te verwijderen, uit eindelijk wel gelukt. Maar binnenkort ga ik mijn huidige account ook verwijderen , ivm met het starten van een nieuw begin.