Overdag meestal , Carolina Herrera ( rode dop ) of Marc Jacobs - Daisy en als ik uitga word het meestal Thierry Mugler- Alien ....
escada-ocean lounge. je moet er wel van houden want hij is erg zoet, maar erg lekker. en verder ghost-sweetheart en esprit.
Ik heb een paar favorieten: Chance Chanel van Chanel dus Amor Amor van Cacharel Bright Crystal van Versace Alledrie heerlijke geuren!
Allure van Chanel! En Chance vind ik ook lekker, ook van Chanel. No5 is bij mij echt een ouwewijvengeur, haha! Maar ben dus een Chanel liefhebber: klassiek en mooi, tijdloos.
Misschien niet zo bekend maar ik ben helemaal gek van Wish van Chopard (diamant flesje met blauwe/lila parfum). Ik heb dit geurtje jaaaaaaaaren geleden ontdekt en er inmiddels heb ik er al wel 6 van leeggespoten.....Heerlijk!!!! Gr. Dolfijn
La Lolita Tempica Lalique En van de goedkopere luchtjes vind ik de luchtjes van Naomi Campbell erg lekker.
D&G- The One(zzoooooo lekker) DKNY- Delicious Calvin Klein- Euphoria(schrijf je dat zo) Chanel- Allure
"mijn" geurtje ben ik nog niet tegengekomen Het is een vrij onbekende geur denk ik, ik zie er toch nooit reclame van... Eclats d' Arpege van Lanvin En dan draag ik ook nog JPG, het klassieke vrouwtje...
Armani - diamonds Emporio Armani - She Paco Rabanne - Ultraviolet Cacharel - Amor Amor Dior - Pure Poisson
EMPORIO ARMANI - NIGHT SHE !!!!! Die blijft voor altijd in mijn hart! Helaas is die 2 jaar terug on geveer uit de schappen gehaald.... Ik baalde ZOOO enorm he. Nog steeds NU draag ik Burberry Brit. Ook lekker, maar geen enkel parfum wint het van Emporio Armani- Night She. Mijn vriend was er zooo gek op! Het was echt hét luchtje dat ik al heel mijn relatie droeg. Ik kreeg altijd veel complimenten!!Maarja... helaas
Alien - Thiery Mugler toch wel mn nr 1 Gucci rush JPG de zomer editie ( zonder alcohol ) En madame ook van JPG Amor van cacharel Noa Burbery En voor mannen D&G die donkerblauwe velourse verpakking. en hugo boss bottle
heb ooit eens een een luchtje cadeau gekregen van mijn man.. had hij zelf uitgekozen.. sinsdien is dit mijn lekkerste parfum : Flower By Kenzo xxxx nukie
georgio armani - sensi chanel no 5 -madamoisel? calvin klein - eternity voor mannen paco robanna- million dollar
Hier in de badkamer staat: Miracle - Lancome Hypnose - lancome City Glam - Emporio Armani Cool Water - Davidoff Vind Noa van Cacharel trouwens ook wel erg lekker ruiken. Ik heb alleen altijd het idee met geurtjes dat je het al snel niet meer ruikt bij mij.
heb er meerderen: chloe - chloe, d&g light - bleu gucci - rush scheelt dat ik ze zelf verkoop dus kan ze mooi goedkoper krijgen en dus alles wat ik van de proefmonstermap lekker vind bestel ik. heerlijk hihi.