Chanel - coco mademoiselle Delice de cartier dkny - be delicious d&g - the one ralph lauren - notorios hugo boss - deep red cacharel - noa cacharel - amor amor Nog meer lekkere, maar deze zijn wel favo
Beyond Paradise van Estee Lauder, met stip op 1! Zoooo jammer dattie op de meeste plaatsen uit het assortiment is...
Mijn favo´s; Noa van Cacharel Deep Red van Hugo Boss Sun van Jill Sander (voor in de zomer) Die paarse van Victoria Beckham Burburry van Britt of net andersom, weet ik zo niet meer.. Veel van Mexx Ach, vind best veel geurtjes wel lekker, maar niet alles past bij me.. Heb een gloedjehekel aan de geur Marusha (of hoe je het ook schrijft..), iedereen droeg die vroeger op de middelbare school, werd er gewoon beroerd van toen, dus nu hoef ik die niet meer..
Met al die parfum kenners hier weet misschien wel iemand de naam van een nep variant van By van Dolce & gabbana? Aangezien dat luchtje nergens meer te krijgen is dacht ik wellicht is er wel een luchtje dat er kwa geur erg veel op lijkt. Alvast bedankt voor de tips
Die kan je hier nog bestellen hoor: Emporio Armani She Night - Armani - parfum voor haar - parfumerie.nl | nederlands grootste online parfumerie
Naf naf.. Die "gewone" met die dop als een soort van uhmm.. kronkel achtig iets.. (twee lettergrepen klinkt als ) En mexx, die vind ik ook heerlijk, noa ook. Verschillende dus
kylie minoque sexy darling, en ik vond excult altijd zo ontzettend lekker ruiken, die is in de winkels ook nergens meer te krijgen,