white musk van de body shop is mijn favoriet. laatst libertévan chacherel gehad van mijn vriend, ook errug lekker!
*Angel van Thierry mugler *The one van Dolce en Gabanna *Euphoria Calvin Klein *Alien van Thierry Mugler *Touch of pink van Lacoste
White Musk van de Bodyshop Giorgio Beverly Hills (gele) Naomi Campbell (roze/groen flesje) Ik zoek een geurtje met lavendel erin, kan iemand mij helpen?
light bleu van D&G Allure van Chanel Pure poison en dior addict beiden van Dior en Pure van Jil Sander
- coco mademoiselle van Chanel - cheap 'n chic van Moschino - beautiful sheer van Estee lauder - noa van Cacharel
Sun en Sensations, beide van Jill Sander. Dat zijn mijn klassiekers waar ik altijd op terugval. Daarnaast vind ik nu Gucci II ook erg lekker, maar ik denk niet dat ik die nog wil nadat dit flesje op is.
Bij mij verschilt t heel erg in welke bui ik ben en welke kleren ik aan heb Mijn favo; light bleu van D&G De zilveren van Armani Eternity van CK
voor mannen : Davidoff Cool Water (de blauwe) = héérlijk, krijg je me zo mee in bed (bij wijze van spreken dan) voor vrouwen (en degene die ik draag) = Tommy Girl van Tommy Hillfinger, ruikt lekker, hoef je niet veel van te gebruiken en blijft de hele dag hangen, wat je helaas niet van elk parfum kan zeggen...