hoi ik zie nu overal leuke jasjes maar ik twijfel of ik er een moet halen. meestal ligt ie in de wagen en dan doe ik hem een vestje aan met een deken. in de maxicosi ook een deken eroverheen. ik wil namelijk ook een lodger bunker halen, dit omdat we ook op wintersport gaan en je ze tot lang kunt gebruiken. maar is een jasje echt nodig?
Als je toch de bunker koopt, leg je daar toch lekker de kleine in, dan heb je geen jas nodig. Ik had afgelopen winter de shelter, en die gebruikte ik ook in de reiswieg, ze kreeg dan geen jas aan.
ik raad je ook een bunker of shelter aan. eventueel een vestje erbij maar dan moet het echt erg koud zijn. jasjes ligt ook niet lekker voor de kleine.
Jasje + Bunker is veeeel te warm voor je kleine! Ik vond de Bunker erg fijn toen mijn dochter nog klein was. Als ze wat ouder worden en actiever dan is een jasje prima.
dit is m: Babypark | Babypark | Lodger Bunker Ultramarijn - Lodger - Merken - Verzorging & Voeding maar hij is zoooooooo duur ik heb nog een vvv iris cheque die kan ik bij prenatal inwisselen en daar verkopen ze hem ook. en misschien koop ik dan wel een neutrale kleur zodat de tweede (mochten we die krijgen) er ook in kan maar goed, jasje leek me al niet handig. idd pas als ze meegaan op de fiets ofzo..
Ik heb de bunker gekregen, maar hij is het absoluut waard hoor! Overigens deed ik mijn zoontje wel een jasje aan toen hij wat ouder was, anders was zijn hals helemaal onbedekt.
Ik heb het eerste jaar geen jasje gebruikt, alles vestjes. Voor mijn zoontje koop ik ook geen jasje, zo'n voetenzak bevalt goed genoeg (ik heb ze van Wallaboo voor in de maxicosi en de kinderwagen). Warm zat en een stuk makkelijker dan zo'n kleintje steeds in en uit een jasje te wurmen.
@ROMY ik wil een katoenen wrapper voor binnenshuis gebruiken en evt. de zomermaanden (als het dan nog past) en voor de wintermaanden in de kinderwagenbak een fleece wrapper.
ik had een vest met teddyvoering voor mijn zoon en had een voetenzak van wallaboo (maxi-cosi) in de kinderwagenbak liggen. dat was warm genoeg. had ook een fleece wrapper, maar dat vond ik eigenlijk niet zo handig (ik woon in een appartement en moet over een open gang naar mijn kinderwagen beneden lopen). ben nu in januari uitgerekend en doe de voetenzak in de wagen en wikkel de baby in een katoenen wrapper. met eventueel een dun vestje ofzo. romy, ik vind persoonlijk de katoenen wrapper handiger. jij bent februari of maart uitgerekend? dan is de fleece misschien al weer te warm. ik heb hem voor mijn zoon die in augustus is geboren nauwelijks gebruikt.
Ik heb daarnet de Lodger Bunker besteld nav de enthousiaste verhalen van iedereen dus ben benieuwd. (Zag trouwens dat er per 25 september ook een effen variant leverbaar is die EUR 20,- goedkoper is.) Maar heb toch ook nog wel een paar dikkere vestjes en jasje gekocht voor de winter voor als ze toch wat "actiever" in de buggy zit en/of het een hele kouder winter mocht worden. Die kleintjes zitten toch stil tenslotte.
bedankt nog Madelon voor de link! Maar oef... wat zijn die dingen duur zeg! Maar ziet er wel ' cool' uit; ook wij moeten straks eerst de galerij over voor we bij de kinderwagen zijn. En die staat dan in de schuur, die uiteraard niet verwarmd is. Dus iets van een warme wrapper is misschien wel slim! Ik moet zeggen: ik moet nog helemaal inkomen in wat voor kleertjes straks nodig zijn en wat echt nodig is om de kleine warm te houden! Maar eens kijken of daar info over te vinden is ergens op internet...
Maar hoe maak/gesp je de kleine dan vast in demaxicosi met zo'n lodger??? Dan is het toch juist de bedoeling dat de armpjes en beentjes los zijn?