Ik dacht het van de week al wel... maar nu is het dus zeker ik geef al melk! Had vandaag mijn borstpomp binnengekregen ik ff uit testen... denk dat werkt toch nog niet... maar jawel hoor! kan het ding meteen linea direct door naar de vaatwasser! wie heeft tips.. om mijn bh's te beschermen oid?
ja die hebben ze dus hier niet dat maakt het een beetje lastig.. iemand een oplossing voro zoogcompressen
ooh dat hebben we wel dat is ook een sim idee.. vanmiddag maar even voor op pad gaan dan! andere dames die ook zo vroeg al 'melk geven' voelde me al een beetje een melkkoe.. maar nu helemaal
ik loop al weken te lekken, en volgens de vk enz is het heel normaal. ik gebruik ook zoogcompressen, en heb gehoord dat je die van etos vast kan plakken dan hoef je s'nachts geen bh aan of hoef je niet met vlekken op je pyjama te zitten (als je die aan hebt). ik ga vandaag naar de etos en vannacht uitproberen, ben benieuwd.
Dat is het probleem dus juist een beetje wij hebben dus geen etos of kruidvat (lees, ik woon niet in NL )
ik denk dat je ook wattenschijfje's kan gebruiken zoals iemand hierboven al zei. en wat mijn moeder vertelde dat ze vroeger maandverband in 2en knipte, maar dat lijkt me heel dik worden in je bh. je hebt waar je woont toch ook een verloskundige of iets, kun je het daar niet vragen? zijn vast meer vrouwen die daar wonen die hetzelfde probleem hebben. ken je niet iemand in nederland die het kan opsturen? anders wil ik je wel een pak opsturen, maar dan krijg je wel de verzendkosten erbij. succes.
ik zal het ff navragen want in de winkels heb ik al goed gekeken maar echte zoogcompressen kennen ze hier niet.. net als buikbanden of een simple box ofzo.. grr
Dat valt heel erg mee dat het dik lijkt in je bh. Een vriendin van me deed dat ook na het voeden in haar bh. Een stuk goedkoper en werkt. Maar als je maar een beetje lekt is een wattenschijfje ook genoeg. Lijkt me dat deze dingen wel te verkrijgen zijn?
Wat raar dat ze die in Schotland niet hebben. kun je ze misschien ergens online bestellen? Vanuit Engeland ofzo? Heb je familie in NL of elders die ze op zouden kunnen sturen? Zelfs hier in Oslo hebben ze ze... Ik heb het ook wel met wattenschijfjes geprobeerd, maar ik vond dat dat zo ging jeuken na een tijdje. Misschien heeft je vk of arts tips? Er moeten toch ook Schotse vrouwen zijn die dit probleem kennen? Wat gebruiken die dan?
Ik heb geen idee... de tijd dat we hier in schotland zijn ben ik zwanger... vanaf 7 weken ongeveer wisten we het... nog niet zo heel veel contacten gelegd afgezien van collegas me buurvrouw wel gesproken, (uitgerekend in januari) zal het haar eens vragen
inlegkruisjes in tweeën knippen helpt ook! is niet zo dik als maandverband, maar helpt toch wat om je BH niet nat te maken! misschien heb je er wat aan....succes in ieder geval!