Misschien dat die van KV ook wel lekt door het schudden? Ik zag dat Kiddyboo antiknoei is maar niet antilek
Maar waarom dan niet een gewone beker? Hier nemen we ook wel flesjes water mee als we een dagje weggaan (van de lidl ofzo), daar kan ze vast al wel uit drinken en anders een ikea bekertje erbij mee, kan je het inschenken. Maar ik zou nog steeds de doppen adviseren
Die van de hema of prenatal gaan goed hier, hema denk nog beter als de prenatal. Hier op psz mogen ze geen rietjesbeker mee. Of een pakje drinken of een beker (met schroefdop, mepal)
Een vriendin zei ook al dat ze bij haar dochter op de psz ook uit een gewone beker moesten drinken. Ik zal eens overleggen daar want ik dacht zelf dat dit handiger was. Als ze naar opa en oma gaat (meestal elke vrijdag) dan krijgt ze ook de rietjesbeker mee omdat dat praktischer is. Thuis krijgt ze een gewone beker. Net terug van een weekje Center Parcs en daar ging ze ook steeds knoeien dus ik vraag me af of een gewone beker al kan... Dopper of soortgelijke beker is zeker een aanrader, ook voor mezelf. Manlief heeft sinds kort een fles van Camelbak (gekregen van het werk) en dat is ook erg handig voor bijvoorbeeld in de auto. Alleen Camelbak heeft een speciaal systeem: je moet in de tuit bijten voordat er vloeistof uitkomt dat vind ik niet zo handig. Ik wil ook graag een fles zonder BPA en andere schadelijke stoffen. De gewone flesjes met water uit de winkel zijn niet goed zeggen ze door de schadelijke stoffen uit het plastic. En waarom water in de winkel kopen als we ook een kraan hebben?
Snap dat wel van het water kopen , nu drinkt mijn man graag spa rood dus dat moet je wel kopen. Ik drink ook wel cola light. Kopen altijd halve liter flesjes en bewaren die na gebruik. Zijn pe flessen en dat schijnt niet heel slecht te zijn maar je kan ze niet telkens blijven vullen, dan is het niet goed. Dus we gebruiken ze een paar keer en dan gaan ze weg (plastic afval )
Ik heb ook die van de hema voor mijn dochter, ben er erg tevreden mee. Vind hem erg handig voor onderweg. Ze kan prima uit een beker drinken, maar voor in de auto bijvoorbeeld is dit ideaal. Toen ze nog vaak knoeide met een gewone beker gaf ik deze ook thuis voor tussendoor. Aan tafel oefenen met gewone beker.
In de auto wordt er hier tijdens het rijden niet gedronken, ze kunnen best een paar uur zonder water. Scheelt een hoop gedoe