Mn kleine kreunt en rekt veel uit in slaap!!!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door claire1978, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!!

Mn kleine van nu 5 weken heeft al zeker 2 weken dat hij in zn slaap heel erg veel 'kreunt' en gromt. Het is hetzelfde geluid als dat hij zich uitrekt! Of het persen bij het poepen. Alleen is dat het allemaal niet. Hij ligt ingebakerd en heeft reflux. Eerst dachten we dat hij niet van het inbakeren hield, maar zonder inbakeren maakt hij hetzelfde geluid. Het is vooral in de nacht en hij houdt mij echt wakker. Zeker om de paar minuten een hele serie ervan en dat gedurende zeker een paar uur. Aangezien hij reflux heeft komt er ook steeds melk door naar boven. Wie herkend dit geluid ook en wil even reageren?

Bedankt alvast!
    Groetjes Claire

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Krijgt hij medicijnen tegen de reflux? Dat kreunen en overstrekken kan heel goed van de pijn van de reflux zijn. Ik zou even overleggen met de kinderarts als je daar al onder controle staat of anders een doorverwijzing vragen naar de kinderarts. Als je er niets aan doet kan de pijn van de reflux steeds erger worden omdat alles steeds geirriteerder raakt.

3. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!
    We lopen al vanaf 3 weken bij de kinderarts en hij heeft Zantac gekregen. Sinds gisteren heeft hij Losec. Ik denk niet dat hij in zn slaap pijn heeft.

Iemand nog ervaring?

4. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn dochter heeft dat ook gehad! Zij had geen reflux, maar ze maakte zo een herrie snachts. Ik kon er niet van slapen en heb het zelfs aan de dokter gevraagd. Het schijnt heel normaal te zijn. Het was net of er een oud mannetje naast ons lag. Soms dacht ik ook dat ze wakker was, maar ze sliep echt. Ik werd van elk geluidje wakker dus, ze ging dan ook snel naar haar eigen kamer.

5. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, ik wordt ook echt vaak wakker als hij ligt te kreunen in de nacht!!! Ik kan m alleen niet in zn eigen kamer leggen, omdat hij dus reflux heeft en er nog wel eens melk uit zn neusje/mondje komt.
    Als hij geen reflux had zou hij misschien ook al op zn kamer liggen.

Geduld..geduld...geduld:(

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    madelief is ook net een oude deur, ze kraakt ontzettend in haar slaap
    en ook in de nacht, ik heb inmiddels de babyfoon uit snachts anders slaap ik zelf bijna niet, van het huilen word ik zonder babyfoon vrijwel gelijk wakker en van gekreun niet, dus ik kan gelukkig nog een beetje slapen tussen door

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    Hier nog zo'n kleine kreuner. Ik vind het erg lastig want vaak denk ik dat ze wakker is maar dan slaapt ze toch nog

8. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    zou ik miss mogen weten wat reflux is want ik hoor het vaak maar weet niet wat het is

Deel Deze Pagina