Jeminee wat triest. En dat op 25 jarige leeftijd. Arme jongen, zijn IQ zal nooit hoger komen als dat van een paasei. Eigenlijk best sneu voor hem....
je kan maar beter denken, beter iemand zoals hij, dan iemand met verstand pfff daar moet je gewoon boven staan.
ik had hem op zijn bek geslagen. en daarna gezegd: zo nou ben jij ook niet meer moeders mooiste ( zie blauw oog en bloedneus gnagnagnagna)
Negeren is denk ik beter dan iets terugzeggen. Het laatste geeft al aan dat je het op jezelf betrokken hebt, dan kan je beter zoiets hebben van 'huh, wie, ik???' Uitlachen is ook een optie, en denk ik een betere dan iemand een sneer teruggeven (dan verlaag je je toch tot zijn niveau). Ik ben als kind en jongere erg gepest geweest, en had tot in mijn volwassen tijd moeite om langs groepjes jongeren (vooral hang-snotneuzen) te lopen. Of je nageroepen wordt heeft denk ik toch veel met uitstraling te maken, of je ingeschat wordt als makkelijk slachtoffer of niet. Uiteindelijk zegt het (veel) meer over die lui dan over jou.
APPLAUS Ik zou zelf z'n opmerking ook negeren. Echt zonde van je energie om te besteden aan een paasei. Je laat je toch niet onzeker maken door z'n snotneus. Hij weet echt niet wat hij zegt, het is gewoon een schreeuw om aandacht.
Volgens mij doen mensen dit omdat je toch al onzeker bent en NIET omdat je lelijk bent (wat ik dus niet geloof). Dit deden mensen op school vroeger ook altijd naar mij, alleen maar omdat ik toch al onzeker was.
snap hoe je je voelt... vorige week fietste er een meisje langs mij af.. jaar of 16 ofzo.. die keek me aan en zei ook gatver... en daarna nog een paar keer achterom kijken.... enige wat ik gedaan heb is terug kijken recht in der ogen en niet weg kijken.. maar goed.. t is gewoon niet leuk... en t maakt mij ook meer onzeker..
Natuurlijk negeren, je laat toch niet je dag verpesten door zo'n nietszeggend figuur...dat gun je 'm toch niet, kom op
Ik had niks gezegd, hooguit een keer m'n wenkbrauwen opgetrokken. Je laat je toch zeker niet nog onzekerder maken door zo'n wildvreemd kuiken, kom nou.
sure.. Ik had hem even minachtend aangekeken en met een sis geluidje (tsss...) doorgelopen. Even afwachten HOE onzeker dit joch is want als hij me daarna nog wat toegewenst had was het me helemaal duidelijk geweest. Is soms moeilijk om van je af te laten glijden heh? Maar hij is het hele voorval waarschijnlijk alweer vergeten en jij laat er je dag door vergallen. Geef hem die macht niet!
Hij is ongeveer 25?! En dan zeg je nog zoiets, was ie wel helemaal 100%? Als je nou 15 bent kan ik er nog inkomen dat je een domme opmerking maakt zonder na te denken. maar 25? Dan spoor je niet. Niks van aantrekken dus
Zucht. Heel herkenbaar. Ik ben niet bepaald de slankste en ben na het uitgaan ook weleens door een paar gastjes uitgescholden. Ik probeer het te negeren maar ik kan het soms niet laten om er wat op te zeggen. Zo laatst ook toen ik met een van de honden was gaan fietsen en ik bijna het hele fietspad in beslag nam, omdat ik bang was dat als Roach ineens naar links zou uitwijken ik dan van mijn fiets zou vallen. Ineens sjeest er een fietser voorbij en maakt een gebaar dat ik aan de kant moet. Dus ik roep dat hij had moeten bellen. Maakt hij een gebaar met zijn armen dat ik zoveel plaats nodig heb omdat ik dik ben. Ik heb geroepen dat ik integenstelling met hem en zijn lelijke kop ik tenminste iets aan mijn gewicht kan doen. Kinderachtig ik weet het maar het floepte er uit.
Had laatst ook zoiets, Ik zat op de fiets en het waaide hard, dus ik had blijkbaar een nogal gefrondst gezicht. Loopt er op de stoep een 25 jarige (denk ik) 'zogenaamd stoere' jongen. Zergt ie: Kijk niet zo lelijk!! Nou, ik begon meteen terug te schreeuwen dat ie z'n bek moest houden. Maargoed, dat werd alleen maar meer gescheld natuurlijk. Heb echt een hekel aan dat soort mensen, waar bemoeien ze zich mee?!
Wist je nog niet dat 'Jakkes' de nieuwe straattaal is voor 'goedemiddag, mooie elegante vrouw'? Wel zielig voor zo'n jongen dat hij zoveel sociale vaardigheden mist. Hij zal hierdoor wel vaker in de problemen komen en dat is dan al zijn 'straf'. Daar hoef jij niet eens wat voor te doen hoor!
Ik zou zeggen. Nou ik heb mijn doel bereikt, ik wil niet in de smaak vallen bij nutteloze hangjongeren .
mijn standaard antwoord op kijk niet zo raar/lelijk/ wat kijk je vreemd e.d. is Zo zit mijn gezicht het lekkerst!