Lelijk zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha die is ook goed! 1tje om te onthouden

ik had ook iets bijdehands teruggezegd zoals "bij jou hebben ze zeker geen spiegels thuis?" maar alleen als er geen vrienden bij stonden hoor, zo'n schijterd ben ik dan ook wel weer :):D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    M.i. heb je gedaan waarvan ik denk dat het het beste is: negeren. Alle energie aan zoets is per definitie verspild.

Waarschijnlijk is ie zelf zo onzeker dat hij het nodig heeft om iets tegen jou te zeggen om zichzelf beter te voelen, de stakker.

Hopelijk kun je het alsnog snel naast je neerleggen!

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik had 5 cent voor zn voeten gegooid, met de opmerking "arm jong"

4. Islah

Islah Niet meer actief

Zo schold iemand mijn zus, die nogal een minderwaardigheidscoplex heeft, eens uit voor 'monster'. Echt heel gemeen. Net alsof ze precies weten wie ze moeten hebben en aanvoelen dat je je onzeker voelt ofzo...

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk eerst naar jezelf voordat je over een ander gaat oordelen! Wat een *PIEP*!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #66 Rica, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    kereltje? ;)

Mijzelf kennende had ik zeker iets gezegt, wat dat weet ik niet want op dat monent zou mij alles uit mijn mond kunnen schieren. Ik ben al zo prikkelbaar wat dat betreft...dus had hem zeker een opmerking gemaakt...

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Maar je bent wel de mooiste Moedertjev en dat moet je nooit vergeten! ;)

Lelijke wijve motte dr ok zijn (en doar wit ik alles van! :p) asge moar mooi zijt van binne dan ist allang goed meis. Laze maar lulle. Wie wit waveuren ellende da joch nog krigt van zen houding int leve dan kende vulges mijn veul beter lelijk zijn dan bende tenminste nog wa hej! En eiglijk geleuf ik dr heulemoal geen fluit van da gij lelijk zijt want da bende al in ieder geval nie van binne en da mot er toch ok n bietke doorhinne schijne!

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

:)Die is leuk.....
    Echt he wat aheln mensen wel niet in hun hoofd.
    Wat een nare lui zeg.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou me niet aangesproken voelen.. iemand die zich zo uit is nog geen knip voor de neus waard!

10. Eliesje

Eliesje Lid

22 apr 2012
    83
    2
    8
    Vrouw
    Zangeres en loctician
    Harderwijk
    Ik zou zeggen:

"wat is je moeder?"

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hoezo inderdaad? Je bent slank en donker of blond heeft daar toch ook niets mee te maken?!

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik vind je titel een beetje 'raar'...(niet echt het juiste woord, maar dat vind ik even niet)
    't Is toch niet omdat zo'n niksnut 'jakkes' zegt, dat jij ook meteen lelijk bent meis?!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het echt een kut opmerking!~
    Nu kan ik wel allerlei dingen roepen die je terug kan zeggen maar wss wil je op zon moment door de grond zakken!

Ben trouwens nu wel erg benieuwd hoe je er uit ziet ;) hihi

Deel Deze Pagina