haha die is ook goed! 1tje om te onthouden ik had ook iets bijdehands teruggezegd zoals "bij jou hebben ze zeker geen spiegels thuis?" maar alleen als er geen vrienden bij stonden hoor, zo'n schijterd ben ik dan ook wel weer
M.i. heb je gedaan waarvan ik denk dat het het beste is: negeren. Alle energie aan zoets is per definitie verspild. Waarschijnlijk is ie zelf zo onzeker dat hij het nodig heeft om iets tegen jou te zeggen om zichzelf beter te voelen, de stakker. Hopelijk kun je het alsnog snel naast je neerleggen!
Zo schold iemand mijn zus, die nogal een minderwaardigheidscoplex heeft, eens uit voor 'monster'. Echt heel gemeen. Net alsof ze precies weten wie ze moeten hebben en aanvoelen dat je je onzeker voelt ofzo...
kereltje? Mijzelf kennende had ik zeker iets gezegt, wat dat weet ik niet want op dat monent zou mij alles uit mijn mond kunnen schieren. Ik ben al zo prikkelbaar wat dat betreft...dus had hem zeker een opmerking gemaakt...
Maar je bent wel de mooiste Moedertjev en dat moet je nooit vergeten! Lelijke wijve motte dr ok zijn (en doar wit ik alles van! ) asge moar mooi zijt van binne dan ist allang goed meis. Laze maar lulle. Wie wit waveuren ellende da joch nog krigt van zen houding int leve dan kende vulges mijn veul beter lelijk zijn dan bende tenminste nog wa hej! En eiglijk geleuf ik dr heulemoal geen fluit van da gij lelijk zijt want da bende al in ieder geval nie van binne en da mot er toch ok n bietke doorhinne schijne!
Ik vind je titel een beetje 'raar'...(niet echt het juiste woord, maar dat vind ik even niet) 't Is toch niet omdat zo'n niksnut 'jakkes' zegt, dat jij ook meteen lelijk bent meis?!
Ik vind het echt een kut opmerking!~ Nu kan ik wel allerlei dingen roepen die je terug kan zeggen maar wss wil je op zon moment door de grond zakken! Ben trouwens nu wel erg benieuwd hoe je er uit ziet hihi