Lieve dames, kunnen jullie mij helpen? We hebben het niet breed, maar ik ben bezig met een kraampakket voor mijn vriendin en haar man! Ze is bijna 36 weken zwanger! Opzich zie ik teveel leuke dingen voor erin en ik ben dus bijna compleet qua verzinnen. Ik heb al gekocht bij de action; Badspeeltjes Stapelbekers Een nijntje bal 'uitgekozen' door mijn zoontje Slofjes Chocolaatjes voor papa en mama Verder staat op mijn nog te kopen lijstje; My first year fotolijst Reiseditie van het chicco maantje Fles wijn voor mama (daar snakt ze echt naar) De tiende dag is nog even afwachten... ik ben bezig met borduren voor de baby maar ik weet niet of ik het op tijd af en ingelijst kan krijgen, zo niet wordt het de Prenatal geborduurde beer denk ik! Maar nu het moeilijkste.... de man... Ik weet dat mijn man het heel jammer vond dat er in het kraampakket van zijn ouders niet iets voor hem zat. Ik ook trouwens! Maar goed de man van mijn vriendin houdt niet van wijn en ik vind badspul ook weer zo raar voor een man! Ik zat zelf te denken aan een pak chocomel ofzo, dat vindt hij echt heel lekker! Maar zou dat niet raar zijn? Of hebben jullie een ander goedkoop idee?
misschien ook wat praktische dingen zoals, voeding, luiers, hydrofiele doeken (kun je niet genoeg hebben) iets voor de vader.. tja als die chocomel erg lekker vind, misschien een variatie van verschillende chocomel dingetjes, je hebt tegenwoordig namelijk verschillende smaken ervan enzo. een slabber voor de kleine met een leuke tekst over papa, of een romper met een papa tekst... misschien een leuk gedicht over het vaderschap
Als hij gek is op chocomel zou ik er lekker chocomel in doen! Juist superleuk als het persoonlijk is, dan kun je zien dat er echt over nagedacht is! Je kunt er dan bijvoorbeeld ook een I ♥ papa mok bij doen (Xenos heeft die meestal wel), dan kan hij het daaruit drinken!
idd leuke papa slab. En als hij chocomel zo lekker vind? Waarom niet? Is toch een persoonlijk pakket dus niet meer dan normaal dat daar dingen inzitten die de papa en mama lekker vinden/ leuk vinden
Vindt hij warme chocomel ook heel lekker? Je hebt van die chocostokjes die je in warme melk moet smelten in allerlei verschillende smaakjes. Volgens mij zelfs te koop bij v&d? Misschien een aantal soorten combineren tot een leuk pakketje? Samen met een ' superpapa' mok helemaal goed lijkt me.
Misschien een leuke dvd een actie film ofzo voor papa? Of een lekker geurtje, bv de paarse amando, een leuk tijdschrift voor mannen? er zijn ook leuke boekjes te koop; papa verteld over toen voor later
mss leuk idee een luier met een koffiepadje en een wasknijper en een papieren zakdoekje in een leuke folie verpakken en dan gedichtje erbij daar is hij/zij dan die kleine spruit nu gaat voor t eerst de luier uit daarvan krijg je t heet dus een zakdoek tegen t zweet en een knijper tegen de stank en dan koffie als dank
In ons pakket zat voor allebei een emmertje met douche spul en zo'n spons. Bij mijn vriend zat er ook nog een boekje bij in, ik geloof iets van spelletjes voor vaders met hun kindje. We vonden het allebei een erg leuk idee!