Lelijke buik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by mary12, Apr 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

Apr 27, 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zwanger bijna 14 weken nu. Mijn buik is wel gegroeid maar er zit eigenlijk meer een speklaag op i.p.v. een mooie ronde buik? Is dit normaal?
    Ik had niet een superslanke buik, ik had wat overgewicht toen ik zwanger was maar mijn buiik zag er redelijk normaal uit.
    Nu is die dus groter en opgezet maar hij bestaat uit 2 delen en bobbels vet, ik vind het zelf helemaal niet mooi en voel me onzeker.
    Ik let erg goed op mijn voeding ik eet niet teveel. Maar ook mijn benen en billen zijn gegroeid? Hoe kan dit en hebben meerdere dit komt het nog goed met mij buik. Ik durf het niet te benadrukken omdat ik het idee heb dat ik dik lijk en dat andere denken dat ik meer een vetrol show. :(

2. choco23

choco23 Actief lid

Aug 6, 2009
    155
    0
    0
    Hoi Hoi maak je niet druk 14 weken is nog niks met een week of 20 krijg je meestal pas echt een strakke zwangerschapsbuik bij mij zelfs nog later. Geniet gewoon lekker van het zwanger zijn! Veel succes

3. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey, klinkt alsof ik dat ook een beetje heb.... Ik heb ook een minder grotere buik dan twee weken terug ineens..... Ik kan ineens terug in mijn broeken? Maak me daar wel zorgen in maar morgen mijn tweede echo dus ff afwachten.....
    Jouw buik is vast mooi maar hormonen maken ons ook onzeker. Ik voel me ook al dik......

4. mary12

mary12 Bekend lid

Apr 27, 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee.hij is echt niet mooi, het is net alsof ik 5 kilo ben aangekomen. Blub buik....
    Misschien waren bij jou de darmen erg opgezet en is dat nu beter. Daarom waarschijnlijk platter.

5. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

Nov 29, 2012
    643
    537
    93
    Female
    Rockanje
    Hey meiden,

Ik ben van mezelf slank, waardoor ik met 17 weken pas een bolletje kreeg en dan kon je nog steeds twijfelen of ik uberhaupt zwanger was. Nu met 24 weken is het wel over duidelijk.

Maar idd, bij mij bestond het ook een beetje uit 2 delen... heel vaag

Maak je niet druk... komt allemaal nog goed ;) Het vult zichzelf allemaal op.

6. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Vraagje.... rond welke week was jouw pretecho?

Share This Page