Als kind had mijn ene oma altijd net-niet cadeautjes. Zo had ik op mijn lijstje de Disneyfilm Pocahontas staan en kreeg ik de B-versie. En toen ik 6 werd wilde zij met mij een jurkje kopen. Ik droeg helemaal niet graag jurkjes, maar goed mijn moeder wilde oma een plezier doen. Toen had ik zo'n crème jurkje met borduursels en een onderjurk gehad, verschrikkelijk tuttig. Vooropgesteld dat mijn moeder ook hele leuke dingen heeft gebreid, is dit toch niet ons ding. Gelukkig zal deze trappelzak wel lekker warm zijn deze winter.
Ohoh hier staan wel erge dingen op hoor. Mijn man kan er ook wat van: Eerste valentijn: een lege videoband dan kom ik zelf een film op nemen. Een keer met kerst: een zak m&m's in een fluwelen zakje verpakt. Mijn verjaardag na mijn bevalling van onze dochter: een blikje vimto, handcreme, nagelvijl en nachtcrème. Het ergste: terwijl ik visite had van 2 meiden. Ze kwamen echt niet meer bij. Tegenwoordig zeg ik wat ik graag zou willen krijgen liefst met afbeelding erbij.
Ow ja. Van oma kreeg ik ooit een boek van nkotb. Toen bsb allang in waren. .... Ze hadden het op de rommelmarkt gevonden
Hahahaha geweldig! Zo kreeg ik voor school van mijn moeder (terwijl ik totaal niet met jongens bezig was) de 'hunks, spetters en kanjers'-schoolagenda met allerlei jongens met een ontbloot lichaam. Dat sloeg ook helemaal nergens op, ik zat in de brugklas en was ELF!
Ik had al mn spul idd meegenomen voor "later" idd. Vorig jaar tijdens de opruimsessie, kwam ik het tegen.. helemaal bleek verkleurd, vaal en incompleet...ik heb het uit frustratie allemaal weggegooid! Stom he? :O
Ik zoek er om eerlijk te zijn 2 ja. Heb alleen niet veel om tegen te ruilen.. laatstelijk al een boel weggegooid.
Zo had mijn oma een dagboek voor me gekocht, rood met witte/zilveren konijntjes...van Playboy! Wist zij veel, haha, maar ik was toen ook een jaar of 9, die heb ik wel bewaard, als ik hem zie, moet ik weer lachen en hoor ik haar weer zeggen 'ja, kijk eens, een dagboek, leuk hè, met konijntjes erop . Oh ja, en wij hadden verre familie in Amerika wonen. Die kwamen een keer hier op vakantie. Daar kregen we ook van die mooie spullen van. Ik kreeg allemaal schoolspullen, mappen etc. van 'hunks' en daarnaast kregen we nog allemaal zo'n baseball shirt, allemaal in XXL en mijn moeder kreeg een zalmroze t-shirt met een print van allerlei cowboylaarzen er op, ook in XXL (mijn moeder had maat 36), haha, echt zo lelijk, we hebben ze nooit gedragen.
Dit gevalletje hier. Op zich een onschuldig beestje, maar mijn beide dochters zijn er allerminst van gecharmeerd. Het is een speeltje voor in bad....als je op het hartje duwt gaat ie lopen op de grond en hij zwemt wanneer je 'm in het water zet. En daar begint de ellende. Beide meisjes gaan dan huilen. Toen ik m kreeg dacht ik: WTF, is dat een badspeeltje? Wat een wanstaltig ding.... Nu beide dochters m niks vinden heeft ie natuurlijk helemaal afgedaan...
Owww,,,das wel heeel erg, hahahaha!! Die van mij flikte dat in het begin ook. Een helemaal uitgelubberde bh van de markt (een oude van zichzelf wel te verstaan) in maat hangtiet. Daar had ik vast nog wat aan Of er absoluut op staan, en dan ook door zagen en zeiken na 100x nee van mijn kant, dat ik een broek van haar aan zou trekken (want misschien was het wat voor mij. Nou,,kon uit de verte al zien dat dat niet zo was. Mijn smoeder is 75) Om vervolgens als ik hem aanhad te zeggen 'kijk,,bij jou zit hij strak! Bij mij niet! *trots*' 'Ik hou hem maar zelf *zeer voldaan*' Grrrr!!!!!!!!! #*^<+_#
whahaha dat had mijn oma ook een keertje. zag ze leuke sleutelhangertjes (ik spaarde die toen) kreeg ik ook een 'konijntje' voor mijn collectie ik was ook 9 denk ik hahaha