Dit is echt 1 van de weinige dingen hier die ik dan weer wel leuk vind Maar als je meisjes ervan gaan huilen is het helemaal niks natuurlijk..
Woehahahaha. Is dat een gezichtje op het rechter blauwe pakje?! Ik pies bijna in mijn broek Mijn man kreeg voor zijn verjaardag van zijn moeder ( naast allerlei andere dingen ) een ingepakt bolletje sisaltouw. Hebben mijn man en ik nog steeds erg veel lol om.
Haha, lijkt inderdaad op een gezichtje op de foto Het is een strikje, ligt een beetje raar op de foto
Hahahahaha zei al tegen vl zal ik nu voor de gein haar kadootje hier zetten wist je toch wel dat het een geintje was
die foto van die zelfgemaakte pakjes van ex rokende tante winnen het voor mij hoor, wat een wanstaltige dingen, zou dit zelfs niet voor de foto aan kunnen trekken. Heb je trouwens wel een foto waar die iets van dit aanheeft...zou er graag 1 zien
Zo wou ik zo graag toen ik een jaar of vier was een Ernie opblaasstoel.. Weet het nu nog! En toen met Sinterklaas stond ineens die stoel daar opgeblazen en al.. Ik was zo blij! Rende er op af en plofte neer en je raad het al... Poefffffff... Weg stoel, was de naad gescheurd en m'n ouders vonden het het geld niet waard dus kochten maar geen nieuwe (was gewoon prut kwaliteit) ik was nog nooit zo blij en teleurgesteld achter elkaar Oja en die furby had ik ook.. Vreselijk dat die snachts ging!!
ik heb ooit voor sinterklaas, ik was 9 of 10. een boek gekregen "o zit dat zo" over puberteit, seks en kindern krijgen met tekeningen in kinderstijl. en dat krijg je dan terwijl je opa, oma ooms en tantes er bij zitten. heb nooit het praatje van mijn ouders gehad want ik had het boek toch? toen vond ik het wel spannend maar als ik daar nu aan terug denk krijg ik last van plaatsvervangende schaamte, dat doe je toch niet als ouders? ik vond het laatst terug op zolder bij mn ouders. no way dat dochterlief daaruit gaat leren hoe het moet. ik vertel het zelf wel.
Ik ook. Na al die jaren nog steeds! Hij meende het zo serieus. .... we kenden elkaar pas net. We zijn inmiddels 10 jaar verder.
Wat leuk om te zien dat er zo veel reacties zijn. Sommige vind ik ook ECHT leuk, zoals die zilveren fotolijst, en dat hondje! Blijf posten dames, SUPERLEUK!!
Oooo! Geweldig topic! Ik heb jarenlang van dezelfde persoon lelijke kadootjes gekregen, wist niet wat ik ermee moest en nu kan ik er dan eindelijk over praten Toen ik 18 werd, kreeg ik een klok met mijn naam erop geborduurd....
Wij hebben als kraamcadeau van een kennisje uit Spanje een pakje gekregen... Maat 68 ongeveer, zacht roze, gebreid, het was zo'n skibroek idee (met bandjes over de schouder) met een vestje erbij. Echt zo vreselijk afschuwelijk! Maar ook zo heel erg lief bedoeld! Eva zou het hebben gepast met ongeveer 5 maanden (eind mei), veel te warm natuurlijk. Heb er wel eens aan gedacht om haar erin te hijsen voor de lol, maar omkleden vond ze helemaal niets dus heb het nooit gedaan. Lisa heb ik het ook nooit aangetrokken. En daarna toch maar weggegooid. Bij Lisa ook een of ander winterpakje van haar gehad, was volgens mij meteen al te klein en ook weer veel te warm.