"Lelijke-cadeautjes-ruil-topic"

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hahahahha ik lig helemaal dubbel hier :p

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    voor de liefhebber van zon fotolijst.. of ik heb hem dus ook pas weggetiefd maar misschien heb ik hem nog ( vrees van niet) maar wil wel even kijken dalijk

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ik heb ook nog een klok met 12 fotolijstjes.. ook vreselijk

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik kreeg dit van de week van een vriendin.

Ik heb gezegd dat ik niet kon beloven dat ik het op zou hangen..

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Euh.. wat dan? :p

Ooooh zie 'm nu.. whahahahahaha

6. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Mijn moeder heeft mijn vader een tijd geschreven op heel mooi konijntjesbriefpapier. Ik denk dat het een beetje een verkeerd beeld heeft geschept bij mijn vader destijds :p
    Ze kwam er pas later achter waar die konijntjes nu eigenlijk voor staan :p

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Schoonmoeder had en shirt laten maken voor mijn dochter op een soort van braderie. Mijn dochter is dol op konijnen en dus had ze en konijn uitgekozen. Toen ik het open maakte schrok ik me kapot.
    Licht roze met grote goude glitter playboybunny en goude letters met de naam Alicia. Dochter vond hem geweldig. Hij is ongebruikt achter in de kast gegooid en waar hij nu is, ik weet het niet. Het is een maatje 104 meen ik. Volgend mijn weet oma niet wat voor konijn was.

8. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik ga kijken of ik hem voor je kan vinden. Hij ligt óf in onze slaapkamer, óf ergens in de berging beneden. Toen we ons huis te koop zetten 2 jaar geleden hebben we namelijk een heeeeleboel daar naar toe verplaatst. En als het daar ligt duurt het even voor ik het opgegraven ;)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Was nieuwsgierig geworden maar heb hem gevonden :) . Maatje 92 is het zelfs.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vind hem super schattig

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh goodness... Ach misschien iets voor als ze 16 is dan willen ze toch strakke naveltruitjes.. Met een beetje mazzel :D

12. prettymum

prettymum Niet meer actief

Hier nog twee zwarte zonneschermpjes voor in de auto met een oranje Zetje Zebra erop...

Ik heb toch liever een korting op mijn CZ premie kado ter waarde van al die lelijke oranje zebra cadeautjes die ze me steeds toesturen ;)

13. prettymum

Hey, dit verhaal heb ik eerder gelezen!

14. prettymum

Ik heb hier nog twee paar houten klompjes in kindermaatjes met daarop met de hand geschilderd...Winnie the Pooh....

En laat ik nu net lezen dat jij dat verzamelt? :D

15. prettymum

Idd. Nu ik die gezien heb hoor je mij nooooit meer klagen over wanstaltige cadeautjes :)

16. prettymum

#276 prettymum, 7 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2013
    Mijn moeder verpakt vaak cadeautjes in een kaaspapiertje. Ook nog wel leuke dingen hoor, daar niet van.

Toen mijn broertje ging trouwen moesten we allemaal een kaars meenemen en in een grote mand doen op het feest. Toen ik de mijne bracht zag ik iets liggen in een kaaspapiertje. Die heb ik er toen maar afgehaald :D

Maar als ik dan lachend naar haar toe ga van: 'Mahaaam!, dit kan ECHT niet hoor!!', dan begrijpt ze totaal niet wat nu het probleem is.

Mijn man snapt ook niet van wie ik mijn kadootjesmoetenaltijdmooiingepaktzijn-tic heb.

Ik ben namelijk dol op zorgvuldig ingepakte presentjes.

Oh! Mijn zoontje krijgt wanneer ze op bezoek komt vaak een banaan van haar cadeau. Laatst hadden we er een waar ze met pen een leuke boodschap op de schil had geschreven. Soms doet ze ons ook wel eens een banaan cadeau als we bij hun zijn geweest. Maar dat vertelt ze dan niet want, verrassing! Is ook een hele leuke verrassing als je na twee weken ineens die banaan vindt in je verschoontas :)

Goed, nu houd ik ermee op. Het is duidelijk, dit topic spreekt mij erg aan. En het regent buiten. En zoonlief verrast mij enorm door tot vier uur uit te slapen??? Ga nu maar eens even kijken of hij nog leeft.

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whaha dat kinder t shirt met de wel bekende bunny!! omg dat zoiets in die maat verkocht word joh!! vraag me dan echt af waar ze m vandaan heeft :p

18. Ik vind dat hondje echt erg schattig.. Woon toevallig ook in Overijssel

19. Hier ook eens teleurgesteld geweest om een cadeautje.. :D

Mijn ouders hadden beloofd dat ik een 'nieuwe' fiets op verjaardag zou krijgen.
    Onder nieuw verstond ik toch echt nieuw als 9 jarige.
    Kreeg ik een fiets met wat krassen erop en licht beschadigd.. Heb ik gezegd: Maar ik zou toch een NIEUWE krijgen? Oeps... Maar achteraf wel blij hoor.. Baalde toen alleen even :D

20. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    hahaha die playboy bunny zet heel wat ouders, grootouders ed. op het verkeerde been.

dat postpapier vind ik wel het toppunt! dat vind een man natuurlijk prachtig en ziet natuurlijk allemaal stille hints haha

Deel Deze Pagina