Nou, mijn smoeder had daar een houtje van zeg. Die gaat minstens 3x per jaar naar Egypte en dan bracht ze altijd servies mee terug. Op een gegeven moment had ik alles, suikerpot, theepot, schotels, borden, kopjes, mokken, buuuuuh. Echt afgrijselijk (eh, sorry voor wie het wel kan waarderen) met afbeeldingen en goud en super kitsch. Op een gegeven moment alles weggemikt en manlief gevraagd of hij wilde doorgeven dat het echt niet nodig was. Anders doe ik het en tact is nou niet mijn sterkste punt. Het werkte, geen servies meer! Nee, nu heb ik een vreselijk groot stuk eh, weet ik hoe het heet, een afbeelding op een stuk doek waar goud inzit enzo. Hangt ingelijst, dat deed ze als cadeau, boven het bed. Mijn man vindt hem heel mooi, ik ben nog aan het bedenken hoe ik zou kunnen uitleggen dat hij spontaan afgefikt is.
He ik moch toen ik opstap was gewist in de schuur in eethen mee n gozer mee naar huis frikandellen bakken want ik had n mooi gouwe jas aan.. whahaha
Ik heb trouwens een stomme Winnie the Pooh collectie waarbij mijn exvriendje ooit een Winnie the Pooh knuffel op de kermis voor mij had geschoten en ik zei dat ik beter kon schieten dan hij - vervolgens gingen we de weddenschap aan en schoot ik OOK een Winnie the Pooh knuffel en sindsdien staan die twee knuffels in mijn vitrinekast te staan - gewoon voor de lol/voor de sier... Nu denkt toch serieus de halve wereld dat ik van Winnie the Pooh hou en komt men regelmatig met dat soort dikke onzin aan. Hoeveel van die debiele beren of andersoortige knuffels ik ondertussen al heb... Ik vind het verschrikkelijk, hahahaha. IK KAN GEWOON GOED MET WAPENS OVERWEG ! Maar goed, denk gerust dat ik schattig ben en van beertjes hou ofzo...
Ik zal hem eventjes neerzetten. Het past niet bij onze inrichting en ik heb vorige maand net het vorige lelijke interieur-cadeau naar zolder verhuisd..
Oh die vind ik wel leuk Ik neem hem wel van je over, mag jij mijn Egyptische eh schilderij doek ding hebben. (zie uitleg vorige pagina) foto? Haha
Jij staat met stip op 1, my god wan lellek ding! Misschien kan je m hier wel ruilen met iemand. Tegen n handdoek ofzo,
ik heb trouwens pas een boel weggemieterd . ammel rotzooi van schoonloeder. nou zie ik dr sinds kerst nooit meer dus pas die teringzooi es opgeruimd. papieren paashazen met een leipe strik om hun nek. een houten trekpop voor mn zoontje die mega eng keek, een muziekdoosje met paarden waarvan de meeste poten geamputeerd waren inmiddels. een winnie the pooh wekker, nog een paasmand,mega mega mega lelijke zilveren grote kerstpiramides. echt te lelijk. een karaokeset die ik na 1 dag al gesaboteerd had. pffff
Hahahahahaha TempusFugit die is wel heeeeel erg.. Ik zit hier keihard te hikken en m'n vriend kijkt me echt aan alsof ik stapelgek ben..
Oh jahoor ik heb wel een bijdrage. Dit vestje kwam mijn schoonmoeder mee aan, helemaal in de wolken ervan. Had ze voor 1 euro op de rommelmarkt gekocht. En geweldig dat ze het vond joh! Ik heb hem zo ver mogelijk achter in mijn kast verstopt. Terwijl ze mijn smaak goed kent en juist heel vaak met echt leuke dingen aan komt. Dit was duidelijk een misser haha. Ik had er heel wat van verwacht want ze had het er al twee dagen over voor ze het meenam, kwam ze met dit fletse kriebelding aanzetten.
Ahh ik vind winnie de poeh wel erg leuk hihi alleen geen knuffels want dat zijn vaak van die mislukte dingen maaruh als je nog andere leuke spulletjes hebt van Pooh? Hahaha Hier geloof ik niet echt lelijke kadoos of het is inmiddels op zolder beland en ik ben het vergeten hahaha