Dat is echt zo'n 'tussen kunst en kitsch' voorwerp. Waar over tig jaar de achterkleinkinderen mee aan de balie staan, met een mooi authentiek verhaal erachter dat jij dat van je schoonbroers gehad hebt. En het is precies 1 euro 48 waard...maar niemand weet precies wat het is of waar het voor dient Ik geef je groot gelijk dat je m naar zolder hebt gedaan
Bij mij had ie de zolder niet eens gehaald. Halverwege de trap zou ik toch zo n kramp in mn vingers krijgen, dat ie zomaar (oeps) kapot valt. Helemaal van boven naar beneden. (Moet wel zeker weten dat ie echt kapot valt natuurlijk)
Oef ja die souvenirs. Schoonouders komen volgende week weer terug, dan nemen ze ook altijd iets mee. Of van die hele foute kleding voor de kinderen. Neppe merkkleding van Diesel, echt heel fout en lelijk.
Haha nee helaas. Gelukkig zie ik haar maar eens in de drie maanden. In de periode dat ze erin past zorg ik gewoon dat schoonma haar niet ziet haha
Stelletje ramptoeristen hier jo! Er zijn 54 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (42 leden en 12 gasten) ‎brabbel1988, ‎All Mine, ‎Arian, ‎Baby09, ‎Berte, ‎Bibo, ‎Biccy, ‎Biene, ‎blaine, ‎Bloemetjes, ‎carly81, ‎Charmed, ‎derde, ‎ellenvz1984, ‎elpira, ‎Fairytale, ‎Hanneke23, ‎huggybird, ‎Kaatje85, ‎Kolibrie, ‎Lady1985, ‎Lief of Stoer, ‎luca2504, ‎Mar en baby, ‎moradora, ‎mvthijs, ‎Nienkiej, ‎Pikachu, ‎Roosje83, ‎schorpioentje82, ‎shadowcat76, ‎simoontje123, ‎souries, ‎TinaTeenslipper, ‎Tinkerbel80, ‎wendy339 Het word nog n hit ook...
Ik vind het ook altijd zo zonde van het geld, ook al krijg je het van iemand. Mijn broertje heeft een paar keer wat meegenomen van vakantie. Ik heb maar duidelijk gezegd dat ze liever een extra biertje gingen drinken als dat ze iets voor me meenamen. Schoonmoeder heeft inmiddels ook door dat ze beter kan vragen als zelf iets mee te nemen. Ik ga eens kijken of ik nog iets heb staan....
Yep ik lees mee Te leuk dit haha.. Wat een afgrijselijke cadeaus.. Ben op mn werk en t is te rustig. Heerlijk tijdverdrijf dit..
Ramptoeristen,haha! Ja kwam even kijken of ik mn uitzet nog kon uitbreiden,maar wat een wanstaltige dingen komen er voorbij haha! Zal van t weekend ook de zolder eens opduiken