Bernardus Franciscus Marinus Hendrikus van der Sloot, en we noemen m Henk. Oh ja, duh, daar is die M van, simpel toch?!
Ik heb eigenlijk heel weinig erge cadeaus gehad, ik kan me alleen nog van die make-up doosjes herinneren, maar dan geen gewone make-up, neeeeee van die make-up voor zeven-jarige meisjes die graag prinsesjes willen zijn.. Hmja.. Gelukkig kennen de meesten me heel goed
Ik kan ook niks bedenken hier. Ja wat van die plastic bloemen (hindoestanen...wat hebben die toch met kunstbloemen) Dus als iemand interesse heeft in een stel kunststof lichtgele gerbera's of grote rode rozen?? Ik probeer ze stukje bij beetje te laten verdwijnen hierzo
Kei leuk topic! Ik heb ook wel een aandeel, een lelijk popje ban stof, met twee staartjes, haar van touw, een hoedje op.. Voor m'n dochter..afschuwelijk
Ga morgen meteen op zoek haha . Die glazen beer heb ik ook ooit van mn vriend gehad.. sorry hoor maar dan kan ik echt niet acteren als ik zoiets zie heb hem al weggegooid (wastie gratis bij een pakje boter? )
Oh god ja... die dingen van de tabakwinkel (das al zo'n veeg teken). Heb er hier 3 ergens in een la. Wie o wie?
Ooit voor kers een of andere slinger gekregen, of iets wat er voor door zou moeten gaan. Een lange ijzeren draad, mer hier en daar wat blauwe stof er om heen gedraaid, een soort mini zilveren en blauwe (kerst?)ballen, doorspiesde vogeltjes en blauwe veren... Heb nog nooit zo iets lelijks gezien. Gelukkig was de kat er erg blij mee want na een nachtje op de vloer te hebben gelegen was er niets meer van over.
een roze koekkoeksklok met engeltjes, hoezo kits en een porseleinen pop, beide van mijn oma................. spiksplinternieuw terwijl ik alleen de echte ouderwetse porseleinenpop leuk vond
Geweldig topic! Wij hebben helaas niets in de aanbieding... Al was de serranoham die man vorig jaar kreeg voor Kerst van schoonouderseen goede geweest om hier uit te delen! We hebben hem net vorige maand compleet beschimmeld weggegooid! Wij krijgen meestal geld dus dat scheelt weer! Binnenkort mijn en zoontje onze verjaardagen, dus wie weet! tot die tijd lees ik voor leedvermaak mee!
Ik ga morgen wel een rondje huis doen Ik heb bordjes gekregen met 'ludieke' teksten erop, vaasjes nepbloemen, heel veel kaarsenshizzle, een WIETDOOSJE , knuffels en vast nog wel meer dingen waarvan je denkt: hee, was het echt heel hard nodig???? Jammer dat ik die douche-scrub-dingen allemaal weggegooid heb vandaag toen ik de badkamer schoon had gemaakt. Ik had er zeker een stuk of zes uit giftsets. Alsof ik het prettig vind om mijn lichaam te scrubben met die bij elkaar gebonden mandarijnen-netjes?
Van dat Egyptische ding maak ik bij daglicht wel een foto, het lukt nu niet. Deze dan. Een verlovings cadeau. Hij staat normaal niet daar hoor, maar achter het gordijn in het kozijn. Dit, omdat als ik ernaar kijk, mijn dirty mind iets heeeeel anders zie. Ik vind hem niet super lelijk ofzo, maar ik kan echt alleen maar diiiiiiiiildoooooo denken als ik er naar kijk
Die zijn lekker!!! En duuuuuuuuuuurrrrrrr!!! Zo een met een houten onderbord en pin? Kan je 3 maanden bewaren geloof ik..
Hahaha wat een geweldig topic Wat ik me nu serieus afvraag, wat is jullie reactie wanneer je dit soort prul in je handen krijgt ? Moooooooi ?! Of trek je een gezicht zoals haha Overigens heb ik nog nooit echt prul gehad, enkel kleding voor de meiden wat totaal mijn smaak niet is.
Ik zeg: Ohhhh wat leuk *insert-fake-smile* En ondertussen denk ik: ach ja, het kan altijd nog naar iemands hoofd worden gegooid