"Lelijke-cadeautjes-ruil-topic"

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Bernardus Franciscus Marinus Hendrikus van der Sloot, en we noemen m Henk.

Oh ja, duh, daar is die M van, simpel toch?!

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hahaha geweldig topic! :D

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oooh prachtig, ik wil meer! :D

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik heb eigenlijk heel weinig erge cadeaus gehad, ik kan me alleen nog van die make-up doosjes herinneren, maar dan geen gewone make-up, neeeeee van die make-up voor zeven-jarige meisjes die graag prinsesjes willen zijn.. Hmja.. :)

Gelukkig kennen de meesten me heel goed :D

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik kan ook niks bedenken hier. Ja wat van die plastic bloemen (hindoestanen...wat hebben die toch met kunstbloemen)

Dus als iemand interesse heeft in een stel kunststof lichtgele gerbera's of grote rode rozen??
    Ik probeer ze stukje bij beetje te laten verdwijnen hierzo :D

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kei leuk topic! Ik heb ook wel een aandeel, een lelijk popje ban stof, met twee staartjes, haar van touw, een hoedje op.. Voor m'n dochter..afschuwelijk :D

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier ook een mee lezer hihi. Leuk dit soort:D topics.

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ga morgen meteen op zoek haha . Die glazen beer heb ik ook ooit van mn vriend gehad.. sorry hoor maar dan kan ik echt niet acteren als ik zoiets zie heb hem al weggegooid (wastie gratis bij een pakje boter? ;) )

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oh god ja... die dingen van de tabakwinkel (das al zo'n veeg teken). Heb er hier 3 ergens in een la. Wie o wie?

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ooit voor kers een of andere slinger gekregen, of iets wat er voor door zou moeten gaan. Een lange ijzeren draad, mer hier en daar wat blauwe stof er om heen gedraaid, een soort mini zilveren en blauwe (kerst?)ballen, doorspiesde vogeltjes en blauwe veren... Heb nog nooit zo iets lelijks gezien. Gelukkig was de kat er erg blij mee want na een nachtje op de vloer te hebben gelegen was er niets meer van over.

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahahaha ik wil meer foto's zien!! :D

12. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    een roze koekkoeksklok met engeltjes, hoezo kits en een porseleinen pop, beide van mijn oma................. spiksplinternieuw terwijl ik alleen de echte ouderwetse porseleinenpop leuk vond

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Geweldig topic! Wij hebben helaas niets in de aanbieding... Al was de serranoham die man vorig jaar kreeg voor Kerst van schoonouderseen goede geweest om hier uit te delen! We hebben hem net vorige maand compleet beschimmeld weggegooid! :p

Wij krijgen meestal geld dus dat scheelt weer! Binnenkort mijn en zoontje onze verjaardagen, dus wie weet! :p tot die tijd lees ik voor leedvermaak mee!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ga morgen wel een rondje huis doen :D

Ik heb bordjes gekregen met 'ludieke' teksten erop, vaasjes nepbloemen, heel veel kaarsenshizzle, een WIETDOOSJE :( , knuffels en vast nog wel meer dingen waarvan je denkt: hee, was het echt heel hard nodig????

Jammer dat ik die douche-scrub-dingen allemaal weggegooid heb vandaag toen ik de badkamer schoon had gemaakt. Ik had er zeker een stuk of zes uit giftsets. Alsof ik het prettig vind om mijn lichaam te scrubben met die bij elkaar gebonden mandarijnen-netjes? :(

15. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Van dat Egyptische ding maak ik bij daglicht wel een foto, het lukt nu niet.

Deze dan. Een verlovings cadeau.
    Hij staat normaal niet daar hoor, maar achter het gordijn in het kozijn. Dit, omdat als ik ernaar kijk, mijn dirty mind iets heeeeel anders zie.
    Ik vind hem niet super lelijk ofzo, maar ik kan echt alleen maar diiiiiiiiildoooooo denken als ik er naar kijk :)

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Die zijn lekker!!!:$ En duuuuuuuuuuurrrrrrr!!!
    Zo een met een houten onderbord en pin?
    Kan je 3 maanden bewaren geloof ik..

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Holy shit.. what has been seen cannot be unseen. ;):)

18. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Hahaha wat een geweldig topic :D

Wat ik me nu serieus afvraag, wat is jullie reactie wanneer je dit soort prul in je handen krijgt ?

Moooooooi ?! Of trek je een gezicht zoals :$ haha

Overigens heb ik nog nooit echt prul gehad, enkel kleding voor de meiden wat totaal mijn smaak niet is.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zeg: Ohhhh wat leuk :D *insert-fake-smile*

En ondertussen denk ik: ach ja, het kan altijd nog naar iemands hoofd worden gegooid ;)

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zei: "Oh ja, da's wel leuk" :( :(

Deel Deze Pagina