"Lelijke-cadeautjes-ruil-topic"

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

De Action is er ook te pas aan gekomen :D

Helaas gekregen van een goede vriend, dus hij moet blijven hangen ;)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

In de categorie: Wij denken dat jij geen geld hebt om zelf jouw lampen te kunnen kopen, heb ik ook 2 lampen gekregen!

Nou ja, het is beter dan kaarsen, zullen we maar zeggen. De tweede lamp is een 10 kleurtjes-led-lamp die alle kleuren van de regenboog krijgt.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kom op, laten wij Joycey eens een furby geven voor haar verjaardag, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha ??? :(

Met daarbij de overige knuffels waarvan ik ook zoiets heb van: joh, wat moet ik ermee? Weg die krengen :D En nu ik erover na denk zie ik dat ik nog meer knuffels heb gekregen van mensen waar ik geen contact meer mee heb, dus die godzijdank uit het interieur verwijderd kunnen worden :p

Jammer dat mijn poezen nog te graag op het zachtroze Winnie the Pooh kussen slapen - anders was die ook allang weggeweest.

4. Kim078

Kim078 Actief lid

23 dec 2012
    215
    7
    18
    Iemand toevallig nog interesse in een zilveren fotolijst 'het eerste jaar' voor je baby?

5. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Oh die heb ik ook nog liggen... Een ronde. Met 12 vakjes, leuk voor elke maand een foto!

interesse?

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh die thriller boekjes zijn leuk hé? Ik heb er ook een hele verzameling van.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, maar daar ging het niet om ;) De Bijbel staat er ook nog naast ook, zie ik, whahahaha. Goed genre samen ;)

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik heb wel belang bij de led lamp en de Furby voor de kids.

9. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zou je die furby tegen willen ruilen? ? Mijn nichtje zou daar zo ontzettend blij mee wezen

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whahahaha dames wat een leuk onderwerp.

Ook mij is altijd geleerd om dankbaar te zijn voor elk cadeau, maar als je voor je verjaardag een fel oranje met blauwe boerinnetjes en klompen versiert papieren tafelkleed en bijpassende servetten krijgt is het toch even moeilijk om "dankbaar" over te komen.......Toch handig want toen verjaardag was afgelopen heb ik er gelijk de rommel mee van tafel kunnen vegen.

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Mijn schoonmoeder werkt in een gehandicapteninstelling waar ze op de dagbesteding van alles maken. Dit vond ze wel leuk voor dochter haar kamertje. Je kunt het niet goed zien, maar Minnie kijkt scheel. Ik houd hier gewoon niet van en het is zo groot.

12. Valora

Valora Niet meer actief

Ik heb enkele maanden geleden een roze Minny Mouse badhanddoek gekregen voor m'n zoon van mijn man zijn oma, en vorige week een pet voor m'n zoon, wéér van Minny Mouse, maar deze keer van mijn man z'n moeder. Wat heeft mijn schoonfamilie toch met Minny Mouse? :(

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nergens voor 'ruilen', ik heb troep zat :D
    Kom maar halen hoor dames !!! Ben ik er vanaf...

14. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi leuk topic, toen mn dochtertje 1 was, kreeg ze van mn zusje een soort van omslagdoek, die over het hoofd kan zeg maar. Zelf gebreid?? Moet je nagaan dat mn zusje 18 is. T ding is oerlelijk en gebruik m nooit. Koop gewoon speelgoed ofzo.......

15. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wil je het ook opsturen, uiteraard vergoed ik de verzendkosten.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113

Oooh die furby wil ik wel voor mn dochter ♥

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Joycey...jij bent met recht kampioen lelijke kadootjes-krijger hahaha :D

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113

Whahahaha ik kom niet meer bij. Had je gezicht wel willen zien toen je het uitpakte!

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mweh, ik heb hier geen postkantoor :$ !
    Ik ga erover nadenken, oké?

Thanks ;) Kledinghangers nodig? Whahahaha!

20. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha geweldig topic!

Wij doen met de vrouwen van de familie altijd dobbelen om cadeautjes met Sinterklaas en daar zit dan ook een rondje met tweedehands zooi bij. Zo heeft mijn nichtje ooit tweebspuuglelijke clownpoppetjes gehad die jaaaaren terug in waren om als decoratie in huis te zetten. Superkitsch. Die heeft ze toen bij mij in mijn tas gestopt zodat ze er vanaf was. Sindsdien is het traditie dat we die dingen elkaar steeds proberen te geven met elke mogelijke gelegenheid.

Ik heb ze een keer stiekem op haat hoofdkussen gelegd, met verjaardagen geven we ze weer terug aan elkaar en jawel hoor... Met de geboorte van Dex stond mevrouw met een brede grijns in het ziekenhuis aan mijn bed met een leuk 'cadeautje'.

Echt afschuwelijke poppetjes maar we hebben nog nooit zoveel en zolang plezier gehad van een cadeautje. ;)

Deel Deze Pagina