Oooooh Joycey, ik begin echt medelijden met je te krijgen.. Wat een verschrikkelijke cadeaus krijg jij zeg!
Dit jaar kregen we bij schoonouders onder de kerstboom allemaal een shut down button voor de pc?!?!?!
Ik heb ook een krabbelboekje gekregen voor op mijn werk. Mocht ik mij vervelen ?) kon ik daarin werken met allerlei dingetjes zoals puntjes zetten, vliegtuigjes vouwen, paperclips buigen en dergelijke. Ik deed overigens SCHOONMAAKWERK en geen eens een kantoorbaan. Oh en een toetsenbord-usb-stofzuigertje! En een elektrische vliegenmepper.
Nou mijn schoonmoeder komt nu met allerlei gouden sieraden aan uit Suriname. Voor ons zoontje (lees: 5 maanden oud) Ze zat de kettinkjes al om hem te hangen en armbandjes om te doen. En zodra ze weer terug in Suriname was ging ze meer kopen. Mijn vriend zei maar dat ze beter de sieraden bij haar thuis kon bewaren. Daar waren ze veilig
Zoiets heb ik ooit van een ex gekregen. Wel heel lief, maar foei lelijk! Waar moet ik dat nou neerzetten. Ugghh....
Haha geweldig topic! Ik krijg gelukkig nooit van dit soort lelijke cadeau's haha Hoewel had ik twee jaar terug wel van manlief wat gekregen waarvan ik dacht.. wat moet ik hier mee... haha Hij gaf mij 3 video spellen, twee voor op de wii de ander op de DS, nou had ik die voor op de DS al! dus ik had 'm dubbel.. ik heb dat spel maar aan zwager gegeven, ander spel was Alice in Wonderland spel (Tim Burton) en ik vind de films van Tim Burton leuk, maar ik hoef geen spellen, ik heb daar echt helemaal niks mee, dat heb ik ook maar tegen manlief gezegd. Toen ging hij dat spel maar spelen En had hem vervolgens duidelijk gemaakt eerst door de spellen kast te spitten voordat hij spellen voor me gaat kopen (ik heb veel spellen!) ohja zo gaf hij mij een wii met sinsterklaas (ik helemaal happy natuurlijk) (ik ben trouwens in january jarig, toen kreeg ik dus die andere spellen, even voor de duidelijkheid) en toen hij die wii gaf zat er ook een spel bij dat ik al had. Legend of Zelda Twilight Princess, ik had die al voor op de GameCube, maar omdat het op de Wii was vond ik het niet zo heel erg dus heb ik alsnog een spel dat ik dubbel heb haha
Zo'n tegeltje als hierboven wordt genoemd heb ik ook op de wc hangen; weliswaar is dat gelukkig wél in een normale kleur die ik wel leuk vind. Echter is het ook weer met zo'n semi-interessante spreuk waar ik niks mee heb. Oh ja, een leeuwenposter - hij hangt op de toiletdeur. Van de Schoenenreus. Die heb ik eens gekregen van iemand. Gelukkig niet voor een verjaardag/feestdag, anders was ik teleurgesteld, whahahaha. Een échte witte kimono, zonder band, want die was ze kwijtgeraakt. Ze vond hem hartstikke mooi maar had hem nooit aan want ze kon geen gelegenheid verzinnen om hem aan te trekken. Kortom: ik wel? Beltegoed van T-mobile, terwijl ik een Prepaid kaart van Telfort heb Ehm ehm ehm... Dit topic brings back memories !!! Hoop dat jullie begrijpen waarom ik lijstjes maak
Mijn ouders brachten na een vakantie in Spanje kleding mee voor de jongens: een spijkerbroek die net zo breed was als tie lang was (en je moet weten dat ik lange smalle jongens heb), met daar bovenop een soort van hawaii-blousje van verschrikkelijk doorschijnende stof. Toevallig vroeg mijn moeder vorige week nog; hebben ze dat eigenlijk weleens aan gehad. Euuhhh, nee..... En schoonmoeder bracht uit dat zelfde verschrikkelijke Spanje 2 vestjes mee, zoals je die ook weleens ziet op een barderie, van mensen uit Nepal (??) met zo'n fluit: felrood gebreid, hartstikke druk en met een puntmuts tot op de kont. Krijg er nog de kriebels van, als ik eraan denk. En dat is dan ook meteen de reden waarom ik nooit kleding geef aan andere mensen voor hun kinderen. Dat is zo smaak gebonden....
echte kimono's zijn wel tof vind ik zo heb ik ooit eens een ''kimono'' ding gehad, het was totaal geen Kimono, en het was heel dun stof, je zag er de gaten in zitten... ik kreeg het van iemand voor het slagen van mijn diploma, heb dat ding nooit aangehad, had het maar netjes opgekruikeld en wel in de kast gepropt. Dat ding was echt lelijk! :O
Ik heb wijselijk mijn mond gehouden, ik ben echt heel slecht in faken en het mensje is bijna 80 Mijn vriend heeft haar daarentegen hartelijk bedankt
geweldige dingen komen voorbij!! ik kreeg van mn ex-schoonloeder altijd rare dingen uit griekenland. asbakken(ik rook niet) haakjes voor je handdoeken(ze heeft m voor me opgehangen maar mn handdoek flikkerde er gewoon vanaf) speciaal borsteltje om leren schoenen te poetsen, was zó mooi zei ze, helemaal met de hand gemaakt!! (ik draag alleen sneakers) o god wat nog meer joh... oja boekenleggers(zij is verslaafd aan boeken) en kreeg een grieks boek. ik kan geen grieks lezen!! van mn eigen moeder krijg ik regelmatig onzin dingen. met kerst een sleutelhanger eland dinges(wtf moet je ermee) voor mn dochter had ze uit frankrijk een 'super leuk setje!!' gekocht. omg die zou ik nog niet eens gratis weggeven. vies lelijk paars(ff kijken of ik t setje nog heb, kunnen jullie meegenieten van dat mooie setje) en nog wel tientalle kadotjes die rechtstreeks de kliko in gingen