tja uitverkoop... wij hebben dan wel een mooie mexx winter jas, met bijp. wantjes en mutsje gekregen... alleen mijn zoon past het nu verder toch wel leuke cadeaus gekregen. wat ik wel grappig vind, is dat iedereen die zuurstok roze cadeaus die te kitsch voor woorden zijn heeft gekregen, eens moet opletten wat dochter lief over een paar jaar prachtig gaat vinden
haha, leuk onderwerp inderdaad. Wat dachten jullie van een disneypakje met daarop de welbekende olifant met daaronder de tekst: Dombo! Dat doe je je kind toch niet aan! voetenpakjes of broekjes gebruik ik inderdaad ook als pyamaatje. Wij hebben ook wel wat speelgoed gekregen voor als hij wat ouder is en regenlaarsjes, maar dat vind ik niet erg.
Arm kind, Vooral als het kindje flap oortjes heb...... (weet niet of jou kindje grote oortjes heb anders is het echt zielig)
Wij kregen van de tante van mijn man een deken met bijpasssend kussen. Dat hebben zij op een of ander uitje gekocht. Zo'n 65 plus uitstapje waar je in de bus dingen kan kopen! Het is een schapenwol kleed met een bruine olifant erop. Echt uit het jaar 0 en spuuglelijk! Ja, ga dan maar eens enthousiast zeggen dat je het heeeeell mooi vind! Zij vonden het geweldig! Sommige mensen snappen echt niet dat we alweer in 2007 zitten! Goed bedoeld hoor maar echt te lelijk om er iets mee te doen! Van een collega kreeg ik een zelf gebreid spencertje. Paars met lichtpaarse blokjes! Als ik de zij naadjes los maak dan heb ik twee vierkante pannenlappen! PPPFFFFF!
eh hebben jullie ff... -een trui met dat konijn van paddington? erop?vreselijk, ik hou van stoere kleren, helemaal niet van dingen met lieflijke beertjes erop. Ook niet van Disney of Winnie de Pooh dingen..blegh! - konijnen-slofjes - eendenslofjes -sokjes met rammelaar op het puntje - blauw-groen-ROZE broekje (we hebben toch echt een zoon) - een effen wit shirt met een verschrikkelijk boeren vestje erover.... - van die trappelpakjes...bah..gruwel, gruwel... Ons zoontje heeft er vanaf begin nog nooit een aangehad..vind ze verschrikkelijk! - een enorme houten kist waar je foto's in kunt doen (veel) Hij is veel te groot, heb er geen plaats voor. - van schoonouders vanuit Spanje een foeilelijk tuinbroekje in groen-geel-blauwe streepjes met een koetje erop, en een bijpassend druk gestreept shirtje. dacht dat mijn schoonouders onze smaak wel zo'n beetje wisten na(toen) 7 maanden. en ga zo maar door...ben nu door de gegeven kleren heen, en koop nu die kleren die wij echt leuk vinden voor onze vent! Maar he, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he... ik geef die spulletjes die wij niet mooi vinden weg aan mensen die er wel van houden!