gewoon overdag!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mymiracle, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo echt zielig zeg,wat een dwazen lopen er toch rond:(

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    moet je eens bij hen (die overvallers dan he) doen!

maar idd, te belachelijk voor woorden

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    En ook dit bewijst maar weer..... De wereld word steeds en steeds gekker !!....................

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja? Verdiep je je maar eens in de geschiedenis ;)

Maar verder, ontzettend triest zeg!! Pfff, ik kan me echt opwinden om dat soort achterlijke kwallen. Ik moet dat soort reportages ook niet op TV kijken, want ik krijg er echt nachtmerries van.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik kreeg gisteren tranen in mijn ogen van een verhaal op hart van Nederland. Een vrouw die nu voor de tweede keer in haar leven overvallen is.

De eerste keer een jaar of 14 terug, toen is ze neergestoken en daar had ze een dwarsleasie aan overgehouden.
    Nu was ze in haar eigen huis overvallen door twee smeerlappen, die haar ook nog uit dr rolstoel hebben geslagen. Toen ze maar 15 euro in huis bleek te hebben, hebben ze haar sieraden van haar lijf afgetrokken.

Wat een smerige hufters die dit doen. Ik krijg het daar zo kwaad van en ik heb echt heel veel medelijden met deze mevrouw.

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja idd de wereld word ook steeds gekker !

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

jeetje wat verschrikkelijk :$ ontzettend hoe gewetensloos mensen kunnen zijn. en dat voor een beetje geld :x

9. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Het wordt echt steeds erger en agressiever. En het is helaas niet meer enkelt in de grote steden. Waar gaat het heen....

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik had het gisteren ook al op de radio gehoord is niet ver van mij vandaan. Maar toch het word alsmaar erger :$ zelfs nu in de buurten waar je het eigenlijk niet verwacht. Mijn vriend is zo bang dat hier ooit ook een keer zoiets gebeurd je weet gewoon niet waar ze voor in staat zijn als ze in je huis staan :(

11. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat erg voor die mensen. Hopelijk gaat het goed met ze..
    Trieste figuren hoor!
    Tegenwoordig moet je overal voor oppassen.

:x:x:x:x:x:x:x

Deel Deze Pagina